Sabtu, 14 September 2013

Fwd: HERET MOTOREEEE






Sent from Samsung tablet



-------- Original message --------
From pena minang <penaminangreturn@gmail.com>
Date: 14/09/2013 13:07 (GMT+08:00)
To
Subject HERET MOTOREEEE


OIeh : RPM

Heret motor? Apa barang heret motor? Kenapa tak heret Bas Ekspress?? Kan tambang bas ekspress pun dah naik?

Kalau tak cukup dengan Bas Ekspress... Apa kata heret pula Kapal Terbang MAS Airlines!!! Sebab tak pernah bagi subsidi kat rakyat!!

Lepas ni kalau Tiket Keretapi naik, kita heret keretapi... Begitu juga dengan Monorail, LRT  dan seumpama dengannya.

--
Pena Minang Return

1 ulasan:

  1. Kesian kat mamat2 dan Minah2 PAS-pis-pus ni. Gini sajalah, kalau tak mampu nak isi minyak motor, naiklah basikal atau bas ke, komuter ke, LRT ke....yang penat-penat heret motor tu buat apa? Kan menyusahkan orang... Tak pulak aku Nampak kader2 DAPpigs dan P'Gay'R dalam group tu...depa tu cerdik sikit dari geng2 PAS-pis-pus ni. Bodoh tak boleh diajaq, cerdik tak boleh diikut...

    BalasPadam