Rabu, 4 September 2013

GAMBAR TULEN, SIAPA LELAKI BIADAB INI

14 ulasan:

  1. Buat laporan polis...muka dah jelas..lucut kerakyatannya..habis cerita..kena tegas mcm indonesia..

    BalasPadam
    Balasan
    1. rasanya ini di Filipina semasa demo membantah tindakan tentera malaysia membunuh pengganas dan penyanggak Kiram di Sabah Mac lalu. Apapun apa yang pasti pembakar bendera tu adalah CINABENG Filipina yang mendapat sokongan Tian Chua sefuckatan.

      Padam
    2. Semoga Najib memberikan hadiah tanglung dan kuih bulan kepada pengkhianat di atas, kerana Najib adalah pecacai Cinabeng, segala yang Cinabeng buat semuanya lepas bebas, tapi bila orang Melayu bersuara pertahankan diri dituduh rasis.

      Padam
  2. Hoi..negara aku tu... dasar pendatang...selayaknya level manusia ini adalah penjajah...hapuskan penjajah...

    BalasPadam
  3. Mcm ni ke cara meraikan hari merdeka? Tak tau bersyukur dgn kemakmuran dan keamanan negara. Lucut je kerakyatan manusia ni. Pembangkang jgn bela pula bila kena dakwa nanti.

    BalasPadam
  4. Minta dibuat laporan polis berdasarkan gambar sebagai bukti. Mana boleh hanya melihat mereka2 ini membakar jalur gemilang seolah2 kita merelakan perbuatan biadap seperti ini. Orang seperti ini patut dibuang saja kerakyatannya.

    BalasPadam
  5. Berlaku di Filipina

    BalasPadam
  6. Tangkap ja..... Mari kita pakat ramai2 post kat social networks....

    BalasPadam
  7. Kalau anak haram ni tidak dilucutkan taraf kerakyatan maka menteri yang menjaga KDN patut letak jawatan jadi PONDAN.

    BalasPadam
  8. Ambil tindakan seperti sijanggut tua samad gila dan buang daerah atau buang negeri usir dari tanah Malaysia

    BalasPadam
  9. Kalau tahun lepas siapa yg kibar bendera selain jalur gemilang x diambil tindakan. So tahun ni lg melampau. Begitu juga perbuatan diatas.. Jgn biar kudis jd kanser...

    BalasPadam
  10. Kalau aku jumpa Cinabeng mesti kena bakar muka dia!

    BalasPadam
  11. NI LA ORANG PANGGIL BANGSA BABI....
    TAK SEDAQ DIRI MENUMPANG NEGARA ORANG...PUUIHH...

    BalasPadam