Rabu, 4 September 2013

Cepatnya membantah

Inilah yang dikatakan puak-puak celaka dari parti pembangkang. Kecoh dengan kenaikan 20 sen bahan bakar.

Dua minggu lalu tak ada pun mereka sibuk atau buat demo macam ini dalam isu mempertahankan kalimah Allah di Putrajaya.

1 September 2013 Lim Guan Eng mengumumkan surcaj kenaikan air 100 peratus tak ada pun bantahan.

Selangor menaikkan cukai pintu pun tak ada bantahan.

Tauke stesen minyak mencuri minyak subsidi dan menjual kepada kilang dan export ke negara jiran tak ada pula bantahan.

Inilah sifat dajal puak-puak pembangkang. Duit Brim sapu, duit pencen sapu.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

6 ulasan:

  1. Salam Saudara Blogger yg hebat,

    Pohon link kan pautan ni untuk dikongsi dalam blog sahabat.

    Marilah kita bersama sama berjuang untuk membantu rakyat Malaysia yg dalam kesusahan.

    Bantu mereka yang ditindas dan cuba membawa masalah rakyat untuk kita selesaikan bersama.

    Salam perkenalan
    http://smvonline.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/SocialMediaVolunteers

    BalasPadam
  2. Biasalah... bukankah PAS BERJUANG UNTUK KE PUTRAJAYA bukan untuk ALLAH.



    BalasPadam
  3. kAMI OLANG peNANG tarak mising pun..harge ayaq naik !! haaaaiyaaaaa !

    BalasPadam
  4. Jangan dilayan puak2 jahanam nie. Biarkan mereka melalak macam anjing gila... Menyusahkan negara aje...

    BalasPadam
  5. menyerlahkan lagi KEBAHALOLAN puak puak ini....tak boleh nak pikir langsung...OTAK letak kat lutut....otak jadi hijau kuning berselaput dgn tahi kesan liwatan tokoh penjubor utama negara dan fatwa songsang wali terompah jamban

    BalasPadam
  6. Sonang aja ba. Kalau bantah dan tak suka, jangan beli minyak petrol. Guna jer minyak tanah atau minyak masak. Minyak masak brand cinabeng pun banyak kat pasaran. Boleh bantu dia orang jadi kaya raya dan dia orang boleh bakar lagi bendera Malaysia. Atau pun, korang yang bantah pergi jumpa Nuar Brahim dan sekutu-sekutu untuk mendapatkan minyak petrol dengan harga murah. Bukan kah depa telah janjikan harga minyak boleh dia orang kasi turun? Sudah pasti si Nuar boleh minta amarika hantar minyak harga murah untuk penyokong-penyokong pembangkang.

    BalasPadam