Langkau ke kandungan utama

Cepatnya membantah

Inilah yang dikatakan puak-puak celaka dari parti pembangkang. Kecoh dengan kenaikan 20 sen bahan bakar.

Dua minggu lalu tak ada pun mereka sibuk atau buat demo macam ini dalam isu mempertahankan kalimah Allah di Putrajaya.

1 September 2013 Lim Guan Eng mengumumkan surcaj kenaikan air 100 peratus tak ada pun bantahan.

Selangor menaikkan cukai pintu pun tak ada bantahan.

Tauke stesen minyak mencuri minyak subsidi dan menjual kepada kilang dan export ke negara jiran tak ada pula bantahan.

Inilah sifat dajal puak-puak pembangkang. Duit Brim sapu, duit pencen sapu.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Ulasan

  1. Salam Saudara Blogger yg hebat,

    Pohon link kan pautan ni untuk dikongsi dalam blog sahabat.

    Marilah kita bersama sama berjuang untuk membantu rakyat Malaysia yg dalam kesusahan.

    Bantu mereka yang ditindas dan cuba membawa masalah rakyat untuk kita selesaikan bersama.

    Salam perkenalan
    http://smvonline.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/SocialMediaVolunteers

    BalasPadam
  2. Biasalah... bukankah PAS BERJUANG UNTUK KE PUTRAJAYA bukan untuk ALLAH.



    BalasPadam
  3. kAMI OLANG peNANG tarak mising pun..harge ayaq naik !! haaaaiyaaaaa !

    BalasPadam
  4. Jangan dilayan puak2 jahanam nie. Biarkan mereka melalak macam anjing gila... Menyusahkan negara aje...

    BalasPadam
  5. menyerlahkan lagi KEBAHALOLAN puak puak ini....tak boleh nak pikir langsung...OTAK letak kat lutut....otak jadi hijau kuning berselaput dgn tahi kesan liwatan tokoh penjubor utama negara dan fatwa songsang wali terompah jamban

    BalasPadam
  6. Sonang aja ba. Kalau bantah dan tak suka, jangan beli minyak petrol. Guna jer minyak tanah atau minyak masak. Minyak masak brand cinabeng pun banyak kat pasaran. Boleh bantu dia orang jadi kaya raya dan dia orang boleh bakar lagi bendera Malaysia. Atau pun, korang yang bantah pergi jumpa Nuar Brahim dan sekutu-sekutu untuk mendapatkan minyak petrol dengan harga murah. Bukan kah depa telah janjikan harga minyak boleh dia orang kasi turun? Sudah pasti si Nuar boleh minta amarika hantar minyak harga murah untuk penyokong-penyokong pembangkang.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Perihal Elaun Keraian Kakitangan Kerajaan

ELAUN KERAIAN
BAGI pegawai-pegawai kerajaan gred 43 ke atas, mereka di peruntukkan dengan elaun keraian yang merupakan sebahagian daripada pendapatan mereka. Elaun minima RM400 sebulan di kecualikan daripada cukai pendapatan.

Imbuhan Tetap Keraian yang diberikan kepada pegawai dalam Kumpulan Pengurusan Tertinggi dan pegawai tertentu dalam Kumpulan Pengurusan dan Profesional merupakan elaun yang dibayar atas kadar tetap secara bulanan.

Tujuan pemberian Imbuhan Tetap Keraian adalah sebab jawatan dan tanggung jawab pegawai memerlukan mereka meraikan tetamu bagi mewujudkan suasana ramah mesra. -- FAQ SSM oleh JPA

Namun pada kebiasaannya, Imbuhan Tetap Keraian ini hanya digunakan untuk meraikan diri sendiri ataupun keluarga sendiri sahaja ataupun untuk membayar hutang-hutang peribadi sahaja.

Andai kata ada tetamu yang datang ke pejabat dan mereka di jamu, itu adalah dari perbelanjaan pejabat. Malahan ada pejabat yang membayar makan minum tetamu yang diraikan di hotel/restoran menggunak…

Mahathir Menangis Di London Kerana Kecewa Karenah Ahli Ahli Parti Bunga

Aidilfitri tahun ini agak berbeza bagi Mahathir. Jauh dia membawa diri ke London. Membawa hati dan perasaan yang kecewa terhadap ahli ahli parti bunga dan rakan rakan barunya dalam Pakatan Harapan. 
Merajuk sungguh. Mahathir merasakan inilah masa terbaik untuk dia meluah rasa hati dan mengubat kecewa bersama keluarganya. Mahathir takut sangat bila RCI Skandal Forex ditubuhkan. Mahathir merasakan masanya mungkin terhad untuk bersama keluarganya lagi. 
Ada yang nampak, Mahathir mengesat air matanya ketika solat hari raya Aidilfitri. Sugul dan termenung jauh memandang ke sejadah. Entah apa yang difikirkan. Namun mereka yang berada di saf belakang jelas nampak kekecewaan Mahathir di pagi raya.  https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1543654558988349&substory_index=0&id=697192853634528
Menurut sumber dalaman PPBM, Mahathir sebenarnya sudah mula rasa kecewa dengan ahli-ahli PPBM. Di peringkat atas, Muhyiddin masih berkeras mahu meletakkan orang orangnya di bahagian bahagian tertent…

APA SEBENARNYA TUN MAHATHIR MAHU?

TS Zeti dan Tun Daim telah mengakui ekonomi negara kekal kukuh dan rezab simpanan negara mempunyai rm436 billion, tertinggi dalam sejarah negara!
Terbaru Tun Mahathir telah membuat kenyataan yang mana 1MDB ...penubuhan siasatan diRaja ( RCI ) tidak perlu kerana tiada bukti kukuh untuk disabitkan kesalahan pada Najib.
Kini semuanya sudah nyata dan jelas..100% sebelum ini isu2 tersebut telah di politikkan kerana ada sesuatu yang tersembunyi hanya Najib dan Mahathir sahaja yang mengetahui.
Dulu Mahathir kata Najib dan kerajaan BN perlu ditumbangkan untuk menyelamatkan negara dari MUFLIS  dan juga tak mahu aset2 negara dijual ke negara luar. 
Malah dengan konsisten mengatakan Najib penyamun dan pencuri harta rakyat serta mengayakan keluarga mereka.
Hanya 5 hari sahaja Mahathir dapat kuasa..segalanya sudah terjawab hanya dengan kenyataan Zeti dan Daim sahaja.
Adakah Mahathir jujur dengan perjuangan agama bangsa dan negara?
Dalam sejarah satu permainan politik yang amat kotor...fitnah, pembohongan…