Ahad, 15 September 2013

Komen Dr Zambry mengenai calon NKPUM

"Tetapi kalau rasa mereka mahukan calon (dari) Perak untuk menang calon Naib Ketua Pemuda UMNO, fikir-fikirlah tengok. Saya tak mahu kata sokong mana-mana (calon). Sebagai Pengerusi Perhubungan UMNO Perak, saya tak boleh kata saya sokong orang ini atau sokong orang itu," katanya di sini semalam.

2 ulasan:

  1. Klo pengerusi perhubungan negeri tak berani nak sokong secara terbukak berat ler chorrr...bukan ke azwan tu ketua pemuda negeri? gamaknye zambry takut dato tajuddin marah pasei anak dato tajuddin langgor azwan ketua pemuda bahagian pasir salak. klo perwakilan luor perak ape dia nak takut dia bukan betandin mkt!

    BalasPadam
  2. Org Melayu agaknya dah menyampah dengan politik terutamanya UMNO...ada calon pun macam Suhaimi Shahadan yang haram jadah mencuri semua kerja kat KKLW/ MARA sj buat apa...anak-anak buah dia sj kaya raya, org lain yang masuk tender2 semua macam org bodoh kerana sebelum tutup tender sudah ada pemenang, calon yang dipilih oleh anak haram ini...anak runner SS yang dah offer dah bertanding Exco Pemuda...boleh la sebab SPRM tido...ada tender dewan makan MRSM sampai lebih dari 12 nak bertanding apa pun boleh sbb orang UMNO masih bodoh...

    BalasPadam