Langkau ke kandungan utama

PAS KUTUK ORANG UMNO NAIK HELI

Baru baru ini ada sebuah laman blog Pas telah menyindir seorang Ketua Bahagian Umno yang balik ke kawasan untuk perasmian mesyuarat agung Umno cawangan.

Tetapi dah lupa nak upload gambar Nik Abduh naik jet sewa khas dari Subang untuk melawat ladang rakyat di Lojing Kelantan. Tak apa lah...TM nak tolong up kan

Sebelum naik jet dia tahan teksi untuk ke Subang supaya orang nampak dia zuhud

Ulasan

  1. sifat TAKSUB orang PAS! penyokongnya tetap mengatakan gambar edit...macam-macam alasan diberi...Nik Abduh ni naik jet...semua salah BN! hehehe

    BalasPadam
  2. apa yang nk di pertikaikan hal ini. kamu ni memang penabur fitnah dan pencacai mencipta kerisahan dan pergaduhan . memang dilakna allah . lain kali janga bawa cerita berbentuk begini. dol

    BalasPadam
    Balasan
    1. fitnah tu kalau cerita tak betul. kalau dah betul, fitnah juga ke? cerita pemimpin umno naik heli yang digembar gemburkan tu fitnah ke umpat?

      Padam
  3. Kalau UMNO buat haram, tapi kalau PAS buat ia zuhud...oooh riaknya. Allah tak lihat janggut, jubah atau kepiah putih yang tak pernah lekang bertenggek atas kepala seseorang tapi Ia melihat keikhlasan jiwa seseorang hambaNya.

    BalasPadam
  4. KALAU BETUL..ITU MUNAFIQ DAN RIAK..

    BalasPadam
  5. Biasa la, halalku wal harammu

    BalasPadam
  6. AKU KELUAR DARI PAS TAHUN 2010....TAPI RASA NAK MASUK BALIK SEBAB NIK AZIZ KATA SEMUA AHLI PAS ADALAH ULAMA !!...

    &&& AHLI PAS DOLO DOLU $$$$

    BalasPadam
  7. ekekeke..... bekas JMM bro...

    BalasPadam
  8. orang pas kompom masuk syurga....

    BalasPadam
  9. kalau pok nicky riak, apalah bezanya dgn anok2 dia abbdooh

    BalasPadam
  10. dah nama pun Parti Anjing Suruhan... Org Kapeer nak Allah pon diorang boleh jual... Nak kongkek janda pun boleh jadi halal!

    BalasPadam
  11. Dasar munafik dan hipokrit..ni la manusia bertopengkan islam tapi punggung penuh najis...

    BalasPadam
  12. Macam pok dia jugak menunjuk nunjuk zuhud duduk rumah kayu le konon.makan nasi bungkuih le konon.padahal tu wayang kulit dia depan orang ramai.

    BalasPadam
  13. Macam pok dia jugak menunjuk nunjuk zuhud duduk rumah kayu le konon.makan nasi bungkuih le konon.padahal tu wayang kulit dia depan orang ramai.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Perihal Elaun Keraian Kakitangan Kerajaan

ELAUN KERAIAN
BAGI pegawai-pegawai kerajaan gred 43 ke atas, mereka di peruntukkan dengan elaun keraian yang merupakan sebahagian daripada pendapatan mereka. Elaun minima RM400 sebulan di kecualikan daripada cukai pendapatan.

Imbuhan Tetap Keraian yang diberikan kepada pegawai dalam Kumpulan Pengurusan Tertinggi dan pegawai tertentu dalam Kumpulan Pengurusan dan Profesional merupakan elaun yang dibayar atas kadar tetap secara bulanan.

Tujuan pemberian Imbuhan Tetap Keraian adalah sebab jawatan dan tanggung jawab pegawai memerlukan mereka meraikan tetamu bagi mewujudkan suasana ramah mesra. -- FAQ SSM oleh JPA

Namun pada kebiasaannya, Imbuhan Tetap Keraian ini hanya digunakan untuk meraikan diri sendiri ataupun keluarga sendiri sahaja ataupun untuk membayar hutang-hutang peribadi sahaja.

Andai kata ada tetamu yang datang ke pejabat dan mereka di jamu, itu adalah dari perbelanjaan pejabat. Malahan ada pejabat yang membayar makan minum tetamu yang diraikan di hotel/restoran menggunak…

Mahathir Menangis Di London Kerana Kecewa Karenah Ahli Ahli Parti Bunga

Aidilfitri tahun ini agak berbeza bagi Mahathir. Jauh dia membawa diri ke London. Membawa hati dan perasaan yang kecewa terhadap ahli ahli parti bunga dan rakan rakan barunya dalam Pakatan Harapan. 
Merajuk sungguh. Mahathir merasakan inilah masa terbaik untuk dia meluah rasa hati dan mengubat kecewa bersama keluarganya. Mahathir takut sangat bila RCI Skandal Forex ditubuhkan. Mahathir merasakan masanya mungkin terhad untuk bersama keluarganya lagi. 
Ada yang nampak, Mahathir mengesat air matanya ketika solat hari raya Aidilfitri. Sugul dan termenung jauh memandang ke sejadah. Entah apa yang difikirkan. Namun mereka yang berada di saf belakang jelas nampak kekecewaan Mahathir di pagi raya.  https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1543654558988349&substory_index=0&id=697192853634528
Menurut sumber dalaman PPBM, Mahathir sebenarnya sudah mula rasa kecewa dengan ahli-ahli PPBM. Di peringkat atas, Muhyiddin masih berkeras mahu meletakkan orang orangnya di bahagian bahagian tertent…

APA SEBENARNYA TUN MAHATHIR MAHU?

TS Zeti dan Tun Daim telah mengakui ekonomi negara kekal kukuh dan rezab simpanan negara mempunyai rm436 billion, tertinggi dalam sejarah negara!
Terbaru Tun Mahathir telah membuat kenyataan yang mana 1MDB ...penubuhan siasatan diRaja ( RCI ) tidak perlu kerana tiada bukti kukuh untuk disabitkan kesalahan pada Najib.
Kini semuanya sudah nyata dan jelas..100% sebelum ini isu2 tersebut telah di politikkan kerana ada sesuatu yang tersembunyi hanya Najib dan Mahathir sahaja yang mengetahui.
Dulu Mahathir kata Najib dan kerajaan BN perlu ditumbangkan untuk menyelamatkan negara dari MUFLIS  dan juga tak mahu aset2 negara dijual ke negara luar. 
Malah dengan konsisten mengatakan Najib penyamun dan pencuri harta rakyat serta mengayakan keluarga mereka.
Hanya 5 hari sahaja Mahathir dapat kuasa..segalanya sudah terjawab hanya dengan kenyataan Zeti dan Daim sahaja.
Adakah Mahathir jujur dengan perjuangan agama bangsa dan negara?
Dalam sejarah satu permainan politik yang amat kotor...fitnah, pembohongan…