Khamis, 12 September 2013

PAS KUTUK ORANG UMNO NAIK HELI

Baru baru ini ada sebuah laman blog Pas telah menyindir seorang Ketua Bahagian Umno yang balik ke kawasan untuk perasmian mesyuarat agung Umno cawangan.

Tetapi dah lupa nak upload gambar Nik Abduh naik jet sewa khas dari Subang untuk melawat ladang rakyat di Lojing Kelantan. Tak apa lah...TM nak tolong up kan

Sebelum naik jet dia tahan teksi untuk ke Subang supaya orang nampak dia zuhud

14 ulasan:

  1. sifat TAKSUB orang PAS! penyokongnya tetap mengatakan gambar edit...macam-macam alasan diberi...Nik Abduh ni naik jet...semua salah BN! hehehe

    BalasPadam
  2. apa yang nk di pertikaikan hal ini. kamu ni memang penabur fitnah dan pencacai mencipta kerisahan dan pergaduhan . memang dilakna allah . lain kali janga bawa cerita berbentuk begini. dol

    BalasPadam
    Balasan
    1. fitnah tu kalau cerita tak betul. kalau dah betul, fitnah juga ke? cerita pemimpin umno naik heli yang digembar gemburkan tu fitnah ke umpat?

      Padam
  3. Kalau UMNO buat haram, tapi kalau PAS buat ia zuhud...oooh riaknya. Allah tak lihat janggut, jubah atau kepiah putih yang tak pernah lekang bertenggek atas kepala seseorang tapi Ia melihat keikhlasan jiwa seseorang hambaNya.

    BalasPadam
  4. KALAU BETUL..ITU MUNAFIQ DAN RIAK..

    BalasPadam
  5. Biasa la, halalku wal harammu

    BalasPadam
  6. AKU KELUAR DARI PAS TAHUN 2010....TAPI RASA NAK MASUK BALIK SEBAB NIK AZIZ KATA SEMUA AHLI PAS ADALAH ULAMA !!...

    &&& AHLI PAS DOLO DOLU $$$$

    BalasPadam
  7. ekekeke..... bekas JMM bro...

    BalasPadam
  8. orang pas kompom masuk syurga....

    BalasPadam
  9. kalau pok nicky riak, apalah bezanya dgn anok2 dia abbdooh

    BalasPadam
  10. dah nama pun Parti Anjing Suruhan... Org Kapeer nak Allah pon diorang boleh jual... Nak kongkek janda pun boleh jadi halal!

    BalasPadam
  11. Dasar munafik dan hipokrit..ni la manusia bertopengkan islam tapi punggung penuh najis...

    BalasPadam
  12. Macam pok dia jugak menunjuk nunjuk zuhud duduk rumah kayu le konon.makan nasi bungkuih le konon.padahal tu wayang kulit dia depan orang ramai.

    BalasPadam
  13. Macam pok dia jugak menunjuk nunjuk zuhud duduk rumah kayu le konon.makan nasi bungkuih le konon.padahal tu wayang kulit dia depan orang ramai.

    BalasPadam