Isnin, 14 Oktober 2013

AP20131012 Hadi pertahan bukan Islam boleh guna kalimah Allah

6 ulasan:

  1. Tak sangka hadi ini bodoh rupenye.Tak kan tak tahu ape tujuan kalimah Allah digunakan dlm the Herald.Bongok betul si hadi ni.

    BalasPadam
  2. Sejauh mana hadi ni tahu bhw kalimah Allah akan digunakan secara tidak menyeleweng jika dibenarkan penggunaan secara berleluasa oleh bukan Islam? Jgn sbb political mileage sanggup gadai kesucian kalimah Allah kpd org kafir.

    BalasPadam
  3. Eh monyet spek besar ni mendahului undang undang negara. Ular dalam semak?

    BalasPadam
  4. Apa dah jadi dgn PAS..??? Semakin bebal... itu lah padahnya jika lebih suka bergaul dgn golongan kafir dan munafik dlm PR... lebih rela jadi keldai drpd bersatu padu sesama Islam... bila agaknya PAS nak sedar ni..???

    BalasPadam
  5. Setakat kalimah Allah pong mung Hadi tak amboh nak pertahangkang, mung dok cakap pasal nak mempertahangkang Islam perbender??? Nak pertahangkang Islam pong tak amboh nak bercakap pasal nak kembangkang Islam perbender??

    BalasPadam
  6. Halooo HADI..kau ni cakap kut mulut ke atau kut buntut.sekarang ni cuba kau senarai contoh2 salah guna kalimah allah olih bukan islam.lepas dah kau senaraikan,kau amik air sembahyang lepas tu buat sembahyang sunat 2 rakaat,lepas tu kau renungkan ada tak penyalahgunaan kalimah allah olih bukan islam samada gereja ke,NGO ke,peguam ke,individu ke dan sebagainya.aku yakin kau akan dapat jawapanya.tak payah le kau nak pusing2 cakap macam orang mabuk aje

    BalasPadam