Jumaat, 21 Februari 2014

Che Mei Fun bakal buat Pas Selangor jadi gila.

Kita sedia maklum bahawa Pas seperti dahulu akan mainkan isu, Islam wajib undi calon Islam dan haram undi calon bukan Islam.

Anwar Ibrahim akan dijulang oleh Pas sebagai ikon Islam dan Chew sebagai kafir dan haram diberikan undi.

Inilah sifat dan perangai Pas yang sebenar. Sewaktu Anwar dalam BN, Anwar dianggap bapa setan dan Anwar lebih bahaya daripada Yahudi dan Amerika.

Malah, apabila Mat Sabu menggelarkan Anwar sebagai aljubury walliwati, penyokong Pas akan bertakbir mencelakakan Anwar.

Di Bukit Gantang, sewaktu Dato Tan Lian Hoe bertanding kerusi P59. Pas menggunakan isu kafir dan haram hukumnya mengundi calon kafir BN.

Namun Pas kemudian ibarat menjilat kahak hijau kerana bersekutu dengan calon kafir Dap dalam PRU 12 dan PRU13. Nga Kor Ming dan Ngeh Koh Ham menjadi ketua Pas di Perak.

Begitu juga kes adun PKR Kuala Sepetang Cik Chua Yee Ling dari parti PKR, Pas Bukit Gantang menjilat dan menjaga calon kafir dan lupa bahawa mereka pernah menghukum haram menyokong dan mengundi calon bukan Islam. Maka di Kajang selagi lagi Pas akan jadi sawan gila dengan mengharamkan Islam mengundi calon kafir.

Kini Pas akan sekali lagi jadi sawan babi di Kajang dengan memainkan isu calon BN ialah calon bukan Islam dan haram bagi undi kepadanya.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.