Ahad, 9 Mac 2014

PKR dah habis modal

Wan Azizah calon Dun Kajang. Macam tak ada orang lain dah. Anak, isteri dan tak lama lagi menantu pula jadi calon dalam PRU 14.

Ataupun ahli-ahli PKR sudah bosan dengan boss mereka sendiri. Lagi pun jadi calon parti PKR, calon kena keluar duit poket sendiri, boss depa tak tanggung pun.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 ulasan:

  1. Malaysia ni anak beranak mereka yang punya.
    Hari tu si bini kosongkan kerusi Parlimen Permatang Pauh sebab bagi peluang si laki bertanding.
    Ini, si laki paksa YB sedia ada berhenti dan kosongkan kerusi, bila sendiri hilang kelayakan bertanding, pegi letak si bini untuk ganti.
    Rakyat Malaysia yang bangang pun undi lah mereka anak beranak ni yang suka hati atuk nenek nak resign sesuka hati dan menyusahkan semua pengundi.
    The best part, si Penasihat parti. is not even a member, tapi kuasa melebihi Presiden parti.
    Apa-apa pun memang klasik sebab ramai cerdik pandai yang masih taksub membuta tuli dengan diaorg anak beranak ni.

    BalasPadam