Khamis, 17 April 2014

R.I.P KARPAL SINGH

Mampuih dah , liat juga nyawa dia, sebelum ni dah banyak kali masuk hospital tetapi kali ini baru betul-betul mati. Ada dua tiga ekor lagi yang sedang tunggu giliran, termasuk yang jatuh dalam bilik air Isnin lepas.

Harap Hadi Awang dan Nik Aziz segera membuat kunjungan hormat dan menunaikan janji lama Karpal supaya langkah mayatnya dahulu sebelum melaksanakan hudud.

Sesungguhnya janji Allah itu tepat.



2 ulasan:

  1. Aaahhh… pas tunggu apa lagi. Pasanglah hudud kat klate korang tu. Macam2 alsan, karpan tak kasi lah, anwar tak kasi lah, umno bantahlah. Buat lah apa tunggu lagi. Gimik politik jer. Boleh mampus lah pas syit. Brunei boleh buat, pas poyo cakap tak serupa bikin.

    BalasPadam
  2. Mampuih dah , liat juga nyawa dia, sebelum ni dah banyak kali masuk hospital tetapi kali ini baru betul-betul mati. Ada dua tiga ekor lagi yang sedang tunggu giliran, termasuk yang jatuh dalam bilik air Isnin lepas....

    alahai cikgu...cikgu ni org islam ke..tak percaya pd qada dn qadar Allah ke...x percaya ajal maut hanya Allah tentukan...bila dh sampai ajal..maka matilah dia..kemalangan hanya penyebab,,yg pasti waktu tu ajal dia dh sampai..maka matilah dia..dan itu bahagian dia..bahagian cikgu nanti bila dan bagaimana..Allahualam..bawa mengucap cikgu..muhasabah lah diri..

    BalasPadam