Langkau ke kandungan utama

Proton Compact Car : IRIZ - Tak beli lagi tak tau lah, dah beli baru tau hebat dia
















http://taipingmali.blogspot.com/2014/09/proton-pcc-baru-siri-1.html

http://taipingmali.blogspot.com/2014/09/proton-compact-car-pendedahan-kedua.html

http://taipingmali.blogspot.com/2014/09/proton-pcciriz-mempersonakan.html

Saya telah dijemput oleh Proton untuk sidang media dan preview. so saya tahu mengenai kereta ini, minggu depan saya akan pakai kereta ini Gambar dan info di atas adalah dari Proton Excellent Center

Terima kasih kepada Chief Designer En Azlan dan En Rashid Ketua Eksekutif Teknikal dan En Ahmad Faizal Penolong Pengurus Media,  Publisiti dan Komunikasi

Ulasan

  1. Ulaslah....kalau setakat gambar, mana nk tau hebatnya. IRIZ ada kerusi urut ke?

    BalasPadam
  2. Kalau ada kerusi urut En Usin nak bayor ke? Sudah lah lu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. kenapa pulak kau tanya begitu? aku hanya minta blogger ni ulas sikit kehebatan iriz tu. tak pulak aku kata produk proton tak bagus. untuk makluman ko yg tersalah faham, ketika ini aku sedang memakai 3 model proton dan tak nak jualpun. aku bangga dan seronok pakai proton. maintenencenya rendah sbb sparepart banyak. nak pasang eksesori, berlambak ada kt kedai. yg ko macam nak kondem permintaan aku tu kenapa? kalau2 iriz ada kerusi urut, kan ke itu bagus, boleh jalan jauh tanpa lenguh...apa daaaaa..... bahasa mudah cenggitupun tak paham.

      Padam
  3. Malu ke nak berbangga dengan produk sendiri? biar kurang tetapi sekurang kurangnya kita berani melangkah ke depan.. bukan sahaja produk .. tapi pola fikiran kita juga perlu berubah kalau nak jadi bangsa yang maju .. berhentilah memperlekehkan usaha bangsa sendiri..

    BalasPadam
    Balasan
    1. dah ada komen yg kondem iriz pada posting taipingmali ni ke? ni apahal pulak, mengigau ke? jom la aku blanje ko minum kopi sambil makan roti sadin.

      Padam
  4. Rasanyer En Usin yg salah guna bahasa berbelit mcm bangla... cuba baca semula ayat-ayat tu... tak ke mcm cuba merosakkan imej Proton?.... tu yg saya angin satu badan tu... saya pun penggemar kereta proton dari saga sampai la Preve saya dah pakai cuma tunggu perdana baru nie je tak keluar keluar lagi... apa pun saya minta maaf... :-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. "Ulaslah, kalau setakat gambar mana nak tahu hebatnya iriz"... Ini ayat bangla ke? Kesian kt awak. Ayat selapis mcm nipun dikatanya ayat berbelit. Tak habis silibus kot masa sekolah dulu. Oppss...nk puji awak sikit sbb pandai communicate dgn bangla.... Lidah x rasa berbelit ke...huhu

      Padam
  5. sy setuju ckp en usin tu.

    ulas la. kalo setakat nak tgk gmbr baik sy pegi official website proton. lg puas hati.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Perihal Elaun Keraian Kakitangan Kerajaan

ELAUN KERAIAN
BAGI pegawai-pegawai kerajaan gred 43 ke atas, mereka di peruntukkan dengan elaun keraian yang merupakan sebahagian daripada pendapatan mereka. Elaun minima RM400 sebulan di kecualikan daripada cukai pendapatan.

Imbuhan Tetap Keraian yang diberikan kepada pegawai dalam Kumpulan Pengurusan Tertinggi dan pegawai tertentu dalam Kumpulan Pengurusan dan Profesional merupakan elaun yang dibayar atas kadar tetap secara bulanan.

Tujuan pemberian Imbuhan Tetap Keraian adalah sebab jawatan dan tanggung jawab pegawai memerlukan mereka meraikan tetamu bagi mewujudkan suasana ramah mesra. -- FAQ SSM oleh JPA

Namun pada kebiasaannya, Imbuhan Tetap Keraian ini hanya digunakan untuk meraikan diri sendiri ataupun keluarga sendiri sahaja ataupun untuk membayar hutang-hutang peribadi sahaja.

Andai kata ada tetamu yang datang ke pejabat dan mereka di jamu, itu adalah dari perbelanjaan pejabat. Malahan ada pejabat yang membayar makan minum tetamu yang diraikan di hotel/restoran menggunak…

#SIAPA_ARAH_BUNUH_ALTANTUYA?

(By: Ariff Ahmad)
Walaupun Kerajaan Australia telah bersetuju untuk membenar Sirul dibawa pulang ke Malaysia tetapi reaksi Mahathir terhadap isu tersebut adalah seperti dia tidak berminat untuk membenarkan Sirul Azhar pulang ke Malaysia (sila rujuk FAKTA 1).  
Mengapa Mahathir tidak berapa bersetuju dengan cadangan tersebut. Untuk memahaminya, maka kita perlu rujuk kepada sejarah pembelian kapal selam tersebut.
Mengikut siasatan saya, Rancangan untuk membeli kapal selam telah mula dibahas di Parlimen seawal tahun 1993 lagi (sila rujuk pada beberapa SCREENSHOT HANSARD dibawah). Persoalannya ialah, jika Mahathir sebagai Perdana Menteri merangkap Menteri Kewangan berkata dia tidak tahu tentang rancangan hendak membeli KAPAL SELAM, jadi apa yang Mahathir buat semasa isu tersebut dibahas di Parlimen. DIA TIDUR AGAKNYA  
Ini adalah fakta-fakta tentang siapa yang terlibat didalam pembelian kapal selam Scorpene
👉1) Yang mencadangkan pembelian kapal selam ialah
a) Mokhzani Mahathir dan 
b) Ibrahim M…

APA SEBENARNYA TUN MAHATHIR MAHU?

TS Zeti dan Tun Daim telah mengakui ekonomi negara kekal kukuh dan rezab simpanan negara mempunyai rm436 billion, tertinggi dalam sejarah negara!
Terbaru Tun Mahathir telah membuat kenyataan yang mana 1MDB ...penubuhan siasatan diRaja ( RCI ) tidak perlu kerana tiada bukti kukuh untuk disabitkan kesalahan pada Najib.
Kini semuanya sudah nyata dan jelas..100% sebelum ini isu2 tersebut telah di politikkan kerana ada sesuatu yang tersembunyi hanya Najib dan Mahathir sahaja yang mengetahui.
Dulu Mahathir kata Najib dan kerajaan BN perlu ditumbangkan untuk menyelamatkan negara dari MUFLIS  dan juga tak mahu aset2 negara dijual ke negara luar. 
Malah dengan konsisten mengatakan Najib penyamun dan pencuri harta rakyat serta mengayakan keluarga mereka.
Hanya 5 hari sahaja Mahathir dapat kuasa..segalanya sudah terjawab hanya dengan kenyataan Zeti dan Daim sahaja.
Adakah Mahathir jujur dengan perjuangan agama bangsa dan negara?
Dalam sejarah satu permainan politik yang amat kotor...fitnah, pembohongan…