Jumaat, 17 Oktober 2014

Proton Compact Car : IRIZ - Tak beli lagi tak tau lah, dah beli baru tau hebat dia
















http://taipingmali.blogspot.com/2014/09/proton-pcc-baru-siri-1.html

http://taipingmali.blogspot.com/2014/09/proton-compact-car-pendedahan-kedua.html

http://taipingmali.blogspot.com/2014/09/proton-pcciriz-mempersonakan.html

Saya telah dijemput oleh Proton untuk sidang media dan preview. so saya tahu mengenai kereta ini, minggu depan saya akan pakai kereta ini Gambar dan info di atas adalah dari Proton Excellent Center

Terima kasih kepada Chief Designer En Azlan dan En Rashid Ketua Eksekutif Teknikal dan En Ahmad Faizal Penolong Pengurus Media,  Publisiti dan Komunikasi

8 ulasan:

  1. Ulaslah....kalau setakat gambar, mana nk tau hebatnya. IRIZ ada kerusi urut ke?

    BalasPadam
  2. Kalau ada kerusi urut En Usin nak bayor ke? Sudah lah lu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. kenapa pulak kau tanya begitu? aku hanya minta blogger ni ulas sikit kehebatan iriz tu. tak pulak aku kata produk proton tak bagus. untuk makluman ko yg tersalah faham, ketika ini aku sedang memakai 3 model proton dan tak nak jualpun. aku bangga dan seronok pakai proton. maintenencenya rendah sbb sparepart banyak. nak pasang eksesori, berlambak ada kt kedai. yg ko macam nak kondem permintaan aku tu kenapa? kalau2 iriz ada kerusi urut, kan ke itu bagus, boleh jalan jauh tanpa lenguh...apa daaaaa..... bahasa mudah cenggitupun tak paham.

      Padam
  3. Malu ke nak berbangga dengan produk sendiri? biar kurang tetapi sekurang kurangnya kita berani melangkah ke depan.. bukan sahaja produk .. tapi pola fikiran kita juga perlu berubah kalau nak jadi bangsa yang maju .. berhentilah memperlekehkan usaha bangsa sendiri..

    BalasPadam
    Balasan
    1. dah ada komen yg kondem iriz pada posting taipingmali ni ke? ni apahal pulak, mengigau ke? jom la aku blanje ko minum kopi sambil makan roti sadin.

      Padam
  4. Rasanyer En Usin yg salah guna bahasa berbelit mcm bangla... cuba baca semula ayat-ayat tu... tak ke mcm cuba merosakkan imej Proton?.... tu yg saya angin satu badan tu... saya pun penggemar kereta proton dari saga sampai la Preve saya dah pakai cuma tunggu perdana baru nie je tak keluar keluar lagi... apa pun saya minta maaf... :-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. "Ulaslah, kalau setakat gambar mana nak tahu hebatnya iriz"... Ini ayat bangla ke? Kesian kt awak. Ayat selapis mcm nipun dikatanya ayat berbelit. Tak habis silibus kot masa sekolah dulu. Oppss...nk puji awak sikit sbb pandai communicate dgn bangla.... Lidah x rasa berbelit ke...huhu

      Padam
  5. sy setuju ckp en usin tu.

    ulas la. kalo setakat nak tgk gmbr baik sy pegi official website proton. lg puas hati.

    BalasPadam