Langkau ke kandungan utama

Liwat 2 DSAI : Dialog Bersama Shafee Abdullah, Keterangan Sulit Saiful K...

Ulasan

  1. Nak menyucikan bontut sepol nampak......sampai nak bawa pi mekah! Iskh iskh jahil nya peguam keling ni! Amno boley!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak boley terima kenyataan nampak? Dah ke dalam, ke dalam la. Dah makin kurang orang bodo percayakan cakap ketum. Ada lagi sikit yang bodo termasuk ko...

      Padam
    2. Tak boley terima kenyataan nampak? Dah ke dalam, ke dalam la. Dah makin kurang orang bodo percayakan cakap ketum. Ada lagi sikit yang bodo termasuk ko...

      Padam
    3. Kesian..dia dah nasibnya tak pandai pandai..

      Padam
  2. Macai pr terlupa yang dia sendiri cuba untuk sucikan kote bengkok al-juburi. Pemimpin dia tu masuk mahkamah tak berani nak beri keterangan dan disoalbalas oleh pendakwaraya. Yang al-jubor tu berani hanya baca skrip dongeng supaya macai-macai mangkok dia percaya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bukan terlupa...tapi rindu terlajak pada liwat..

      Padam
  3. macai pas sepatutnya menyalahkan mat sabu, lim kit siang dan karpal sigh yang mendedahkan salah laku seks dalam dewan rakyat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jangan salah sesiapa... Pas senonim dgn Jiwa keliru.. Omputih ghoyak confuse sokmo!

      Padam
  4. Patut lah hamno bagi kat keling ni utk menyucikan buntut sepol, tak bertamadun rupanya loyar ni. Sanggup sucikan buntuk pakai lidah dia, tahniah hamno, setakat ni tak de lagi loyar Hamno yg sanggup berbuat demikian, aduh belom tamadun lagi rupanya puak puak ni........bijak najib! Biar parti hamno jadi savages dan suatu masa nanti mereka akan kencing kuburan ANAK CUCU mereka sendiri. BTW Majlis penerangan pasal altantuya and sirul xde ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. aikk....nape sentap dan makin agresif cai pr skang nih?? menepek dimana mana.... 4cm beb....4cm...hahaha

      Padam
    2. Alaa BJ, tak syokla kalau buat majlis penerangan yg anda maksudkan dlm ayat akhir itu. Kes yg hendak dibuat penerangan itu adalah kes porno, yg teramat disukai oleh mereka. Kalau senyap je, mana boleh tahan dong....Hinggakan Ahmad Shabery Cheek pun menunjukkan minat yg selaras dgn identiti, sebab ia adalah entiti yg dah sebati.

      Padam
    3. eh...masih ada yg tak cerdik lagi... kesian!

      Padam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Perihal Elaun Keraian Kakitangan Kerajaan

ELAUN KERAIAN
BAGI pegawai-pegawai kerajaan gred 43 ke atas, mereka di peruntukkan dengan elaun keraian yang merupakan sebahagian daripada pendapatan mereka. Elaun minima RM400 sebulan di kecualikan daripada cukai pendapatan.

Imbuhan Tetap Keraian yang diberikan kepada pegawai dalam Kumpulan Pengurusan Tertinggi dan pegawai tertentu dalam Kumpulan Pengurusan dan Profesional merupakan elaun yang dibayar atas kadar tetap secara bulanan.

Tujuan pemberian Imbuhan Tetap Keraian adalah sebab jawatan dan tanggung jawab pegawai memerlukan mereka meraikan tetamu bagi mewujudkan suasana ramah mesra. -- FAQ SSM oleh JPA

Namun pada kebiasaannya, Imbuhan Tetap Keraian ini hanya digunakan untuk meraikan diri sendiri ataupun keluarga sendiri sahaja ataupun untuk membayar hutang-hutang peribadi sahaja.

Andai kata ada tetamu yang datang ke pejabat dan mereka di jamu, itu adalah dari perbelanjaan pejabat. Malahan ada pejabat yang membayar makan minum tetamu yang diraikan di hotel/restoran menggunak…

#SIAPA_ARAH_BUNUH_ALTANTUYA?

(By: Ariff Ahmad)
Walaupun Kerajaan Australia telah bersetuju untuk membenar Sirul dibawa pulang ke Malaysia tetapi reaksi Mahathir terhadap isu tersebut adalah seperti dia tidak berminat untuk membenarkan Sirul Azhar pulang ke Malaysia (sila rujuk FAKTA 1).  
Mengapa Mahathir tidak berapa bersetuju dengan cadangan tersebut. Untuk memahaminya, maka kita perlu rujuk kepada sejarah pembelian kapal selam tersebut.
Mengikut siasatan saya, Rancangan untuk membeli kapal selam telah mula dibahas di Parlimen seawal tahun 1993 lagi (sila rujuk pada beberapa SCREENSHOT HANSARD dibawah). Persoalannya ialah, jika Mahathir sebagai Perdana Menteri merangkap Menteri Kewangan berkata dia tidak tahu tentang rancangan hendak membeli KAPAL SELAM, jadi apa yang Mahathir buat semasa isu tersebut dibahas di Parlimen. DIA TIDUR AGAKNYA  
Ini adalah fakta-fakta tentang siapa yang terlibat didalam pembelian kapal selam Scorpene
👉1) Yang mencadangkan pembelian kapal selam ialah
a) Mokhzani Mahathir dan 
b) Ibrahim M…

APA SEBENARNYA TUN MAHATHIR MAHU?

TS Zeti dan Tun Daim telah mengakui ekonomi negara kekal kukuh dan rezab simpanan negara mempunyai rm436 billion, tertinggi dalam sejarah negara!
Terbaru Tun Mahathir telah membuat kenyataan yang mana 1MDB ...penubuhan siasatan diRaja ( RCI ) tidak perlu kerana tiada bukti kukuh untuk disabitkan kesalahan pada Najib.
Kini semuanya sudah nyata dan jelas..100% sebelum ini isu2 tersebut telah di politikkan kerana ada sesuatu yang tersembunyi hanya Najib dan Mahathir sahaja yang mengetahui.
Dulu Mahathir kata Najib dan kerajaan BN perlu ditumbangkan untuk menyelamatkan negara dari MUFLIS  dan juga tak mahu aset2 negara dijual ke negara luar. 
Malah dengan konsisten mengatakan Najib penyamun dan pencuri harta rakyat serta mengayakan keluarga mereka.
Hanya 5 hari sahaja Mahathir dapat kuasa..segalanya sudah terjawab hanya dengan kenyataan Zeti dan Daim sahaja.
Adakah Mahathir jujur dengan perjuangan agama bangsa dan negara?
Dalam sejarah satu permainan politik yang amat kotor...fitnah, pembohongan…