Khamis, 19 Februari 2015

Liwat 2 DSAI : Dialog Bersama Shafee Abdullah, Keterangan Sulit Saiful K...

12 ulasan:

  1. Nak menyucikan bontut sepol nampak......sampai nak bawa pi mekah! Iskh iskh jahil nya peguam keling ni! Amno boley!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak boley terima kenyataan nampak? Dah ke dalam, ke dalam la. Dah makin kurang orang bodo percayakan cakap ketum. Ada lagi sikit yang bodo termasuk ko...

      Padam
    2. Tak boley terima kenyataan nampak? Dah ke dalam, ke dalam la. Dah makin kurang orang bodo percayakan cakap ketum. Ada lagi sikit yang bodo termasuk ko...

      Padam
    3. Kesian..dia dah nasibnya tak pandai pandai..

      Padam
  2. Macai pr terlupa yang dia sendiri cuba untuk sucikan kote bengkok al-juburi. Pemimpin dia tu masuk mahkamah tak berani nak beri keterangan dan disoalbalas oleh pendakwaraya. Yang al-jubor tu berani hanya baca skrip dongeng supaya macai-macai mangkok dia percaya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bukan terlupa...tapi rindu terlajak pada liwat..

      Padam
  3. macai pas sepatutnya menyalahkan mat sabu, lim kit siang dan karpal sigh yang mendedahkan salah laku seks dalam dewan rakyat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jangan salah sesiapa... Pas senonim dgn Jiwa keliru.. Omputih ghoyak confuse sokmo!

      Padam
  4. Patut lah hamno bagi kat keling ni utk menyucikan buntut sepol, tak bertamadun rupanya loyar ni. Sanggup sucikan buntuk pakai lidah dia, tahniah hamno, setakat ni tak de lagi loyar Hamno yg sanggup berbuat demikian, aduh belom tamadun lagi rupanya puak puak ni........bijak najib! Biar parti hamno jadi savages dan suatu masa nanti mereka akan kencing kuburan ANAK CUCU mereka sendiri. BTW Majlis penerangan pasal altantuya and sirul xde ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. aikk....nape sentap dan makin agresif cai pr skang nih?? menepek dimana mana.... 4cm beb....4cm...hahaha

      Padam
    2. Alaa BJ, tak syokla kalau buat majlis penerangan yg anda maksudkan dlm ayat akhir itu. Kes yg hendak dibuat penerangan itu adalah kes porno, yg teramat disukai oleh mereka. Kalau senyap je, mana boleh tahan dong....Hinggakan Ahmad Shabery Cheek pun menunjukkan minat yg selaras dgn identiti, sebab ia adalah entiti yg dah sebati.

      Padam
    3. eh...masih ada yg tak cerdik lagi... kesian!

      Padam