Jumaat, 17 Jun 2016

RAFIZI RAMLI KURANG AJAR , BIADAP PERANGAI MACAM SOTONG

Rafizi Ramli ini budak lagi, baru 38 tahun , masih dalam kategori pemuda. Sejak masuk politik PKR sampai jadi ahli parlimen Pandan perangai buruknya tidak pernah berubah.

Agaknya Rafizi mempunyai simpton gila isin tahap gaban kut.

Dalam dewan rakyat  pun dia kurang ajar dengan bapa bapa menteri yang jauh lebih tua dari dia, Dia bijak memeberi soalan-soalan yang membuli oarng. Soalannya soalan bodoh dan pak pak menteri yang tua-tua tercari-cari jawapan yang logik tetapi dengan mudah dipangkah oleh si sotong ini.

Dalam dewan rakyat BN perlu darah muda yang boleh pangkah muka Rafizi yang banyak main dam aji atau main catur dalam dewan.

Harap selepas ini WaibiBudiman dapat pelangkong hidung sotong dalam dewan, Insyaallah doakan Waibi Budiman akan mewakilkan suara orang muda di dewan.

Dalam ceramah bodoh di Sungai Besar dan Kuala Kangsar pun dia kurang ajar dengan Dr Termizi calon Pan, Nampak jelas dia membuli calon Pan yang usianya melebihi 60 tahun.

Dato Rizal Mansor pegawai khas Datin Seri Rosmah pun hang hina kata budak suruhan tukang angkat beg,,,,,loglaq sungguh hang noooo....

Kalau dengan perdana menteri dan isteri Datin Seri Rosmah pun Rafizi boleh fitnah dan buat lawak yang menjengkelkan maka tidak hairanlah dengan Dr Termizi pun dia boleh buat kurang ajar.

Rafizi ini dengan aku dia dah lama block di laman twitter, facebook dan sebagainya. malah nombor telefon aku pun dia block.

Bila kita bawa masuk dalam group what apps dia lari tak berani jawab depan-depan , memang biadap sungguh.

Rafizi oi, hormat lah sikit DS Najib dan DS Rosmah. Tak payah lah hina depa dua tu. Kalau hang tak mau hormat depa sebagai perdana menteri hang hormat lah sebagai orang tua yang taraf ibu dan ayah.

Hang tau kah berjuta rakyat Malaysia dok sumpah hang tiap-tiap hari...... sedar lah sikit hang tu dapat pergi Leed University pun guna duit rakyat . hormat lah sikit kat kami yang bayar cukai.

Aku guna pakai duit rakyat sebab hang selalu guna ayat tu. sikit sikit sebut duit rakyat. Gaji hang dalam dewan pun rakyat yang bayar tau!

Belajar lah jadi orang, jangan jadi sotong dan jangan jadi setan .....