Jumaat, 28 April 2017

KERAJAAN AZMIN HANYA LULUS PROJEK RUMAH MAMPU TENGOK SAHAJA

Kerajaan Persekutuan sentiasa berusaha untuk menyediakan perumahan yang baik kepada  rakyat tanpa mengambil kira negeri tersebut milik pembangkang atau tidak.

Selangor merupakan negeri milik pembangkang yang ketua eksekutifnya ialah Azmin Ali dari parti PKR.

Azmin dalam retorik politiknya baru-baru ini muncul dengan agenda nya Skim Smart Sewa Rumah kepada penduduk tempatan terutama yang baru berkahwin dengan kadar sewa RM500 sebulan.

Ia sebagai kempen untuk melawan program perumahan rakyat yang begitu rancak di laksanakan oleh kerajaan Barisan Nasional.

Azmin dan PKR selalu menipu rakyat dalam bab perumahan. Sejak zaman Khalid Ibrahim lagi mereka sentiasa berbohong kepada rakyat Selangor mengenai perumahan.

Perumahan rakyat di Sepang, Lembah Subang dan tidak terlepas juga perumahan Felda di Hulu Bernam yang menampakkan kerajaan PKR tidak prihatin terhadap kesejahteraan rakyat.

Azmin dilihat lebih suka kepada projek perumahan mewah yang hanya mampu tengok oleh golongan B40.  Lihat sendiri perumah mewah di kawan Puncak Alam dan Puncak Perdana. Tanah dijual dengan murah tetapi rumah teramat mahal.













MORAL OF THE STORY IALAH...PAKAT PAKAT BUANG KERAJAAN PEMALAS, KERAJAAN KORUP DAN ZALIM.