Rabu, 26 Julai 2017

HANTAR ARMADA BUNGA SERANG PWTC UNTUK ALIH PERHATIAN ISU RCI

Semalam kita digemparkan dengan serangan Armada PPBM seramai 30 orang untuk menghantar surat jemputan Nothing To Hide Siri Ke II.

Oleh kerana Armada berjanji untuk bawa 100 bala tentera mengiringi Ketua Armada ke PWTC maka pihak Pemuda Umno yang diketuai oleh Dato Armand dan Dato Razlan pun bersiap siaga untuk menerima kedatangan rombongan Ketua Armada dan 100 orang Laskar.

Apa yang berlaku ialah Ketua Armada Syed Sadiq Segaraga tidak muncul, Untuk membatalkan rombongan tersebut ia amat memalukan, Untuk menjaga aib maka segelintir laskar PPBM yang tak sampai 30 orang terpaksa melangkah longlai menuju ke PWTC.

Yang lebih memalukan ialah sikap ahli parti bunga yang membawa playcard menghina pemimpin Umno.

Beb! pokok pisang pun terbakar, jangan main-main. Di tambah lagi dengan suara sumbang untuk menampar Pemuda Umno.

Weh! Pok Cik yang 60 tahun usianya pun boleh kembali muda untuk melepaskan penumbuk jantan. Nasib baik tak ada pok cik-pokcik turun bersama Pemuda Umno semalam.

Kalau nak ikut konsep komando, kalau 500 berdepan dengan 30 ekor bandit, masalah akan selesai sekejap sahaja.  hahaha!

"Exco Pemuda UMNO Malaysia Datuk Armand Azha bersama Ketua Pemuda UMNO Wilayah Persekutuan Datuk Mohd Razlan mengetuai kira2 seramai 500 Pemuda UMNO berkumpul di PWTC bagi menantikan kedatangan 100 orang penyokong Pemuda Bersatu yang mahu menghantar memorandum...... namun kumpulan Pemuda Bersatu dihalang secara aman memasuki ke kawasan bangunan UMNO dan berlaku kekecohan kecil apabila Pemuda UMNO dicabar dan diprovok Pemuda Bersatu.... namun sekalung tahniah diucapkan kepada pihak polis kerana dapat mengawal keadaan.....

Apa pun syabas diucapkan kepada barisan Pemuda Umno dan diharapkan satu laporan perlu disiapkan untuk diserahkan kepada YB Dato Tajuddin Rahman Pasir Salak.  Pahlawan Pasir Salak tidak luntur, masih gagah menghunus senjata.

Ini lah cara mereka  created cerita untuk tutup isu RCI Skandal Forex.


PROVOKASI BIADAP