Rabu, 26 Julai 2017

DAP PARTI RASIS YANG PERLU DITOLAK OLEH KAUM CINA

DAP merupakan parti politik yang bahaya dan rasis di Malaysia. Ia diakui sendiri oleh Tun Dr Mahathir Mohamad dan Anwar Ibrahim dahulu. Dap anti Melayu, anti Islam dan anti sistem raja-raja.

Dap kini mempunyai majority ahi dari kaum Cina dan berjaya menawan hati pengundi Cina di kawasan bandar yang mempunyai ramai pengundi Cina. Walaupun Dap mendakwa mereka parti pelbagai kaum tetapi ia hanyalah pembohongan. Peratus Cina yang menyokong toleransi berkongsi kuasa politik seperti yang dikehendaki dalam kontrak sosial semakin menipis. Ini amat bahaya

Sejak awal penubuhan parti itu mereka sememang cuba menarik kaum Melayu dan lain-lain keturunan untuk bersama mereka. Kaum Melayu yang menyertai parti tersebut boleh diibaratkan sebagai pencukup syarat tetapi tidak diberikan apa-apa jawatan apatah lagi untuk dijadikan calon.

Sebaliknya ahi-ahli dari kaum Cina diberikan jawatan tinggi dalam parti dan menjadi calon dua kerusi serentak iaitu ADUN dan MP.

Dap juga kini  berjaya menghasut kaum cina agar meninggalkan parti MCA, Gerakan dan lain-lain parti di Sabah dan Sarawak untuk menyokong mereka secara senyap tetapi mengekalkan baju asal mereka.

Selain dendam kesumat kerana Singapura dikeluarkan daripada Malaysia Dap tetap berusaha untuk menawan Putrajaya dengan perbelanjaan yang besar. Sejak 2013 mereka berjaya mencari dana daripada bilionare Cina tempatan untuk membantu kantung mereka bagi menentang kerajaan BN.

Mereka juga sanggup berbelanja besar untuk membawa balik pengundi Cina yang berada di luar negara untuk mengundi parti DAP.

Bunga-bunga kebencian mereka terhadap kerajaan serta sistem beraja jenis ditunjukkan mereka dalam berbagai warna dan bentuk yang boleh kita nilai sendiri.

Bukan sahaja sistem Raja Berpelembagaan  yang dibenci mereka, malah agama Islam juga ditentang. Dari dahulu mereka mahukan Malaysia sebagai sebuah negara sekular dan bukan seperti hari ini yang menjadikan Agama Islam sebagai Agama Persekutuan.

Kini Dap menghadapi masalah pemilihan parti yang tidak sah.  ROS patut membatalkan sahaja parti perkauman tersebut kerana melanggar kontrak sosial.

Untuk berkongsi kisah seterusnya MASUK KE LINK INI.