Khamis, 17 Ogos 2017

AZMIN pujuk PAS untuk pastikan kekal jawatan MB Selangor?


Azmin Ali tidak henti-henti berusaha memujuk PAS kembali bekerjasama dalam PRU14 akan datang sehingga menimbulkan kemarahan penyokong mereka terutama dikalangan DAP dan PAN.

Mereka mempersoalkan kesetiaan Azmin terhadap Pakatan dan pertanyaan mereka disokong kuat pemimpin DAP Teresa Kok. Perbuatan Azmin itu juga telah membuat kartel pro-DAP dalam PKR seperti Saifuddin Nasution dan Rafizi Ramli marah. Mereka tahu Azmin sibuk mahukan PAS bersama Pakatan agar dapat mempertahan jawatannya sebagai Menteri Besar Selangor. Jika Azmin meneruskan usahanya, PKR akan berpecah belah lagi. 
Inilah nasib PKR yang mengamalkan sistem kasta. 

Yang dipertahankan dan dibela adalah pemimpin-pemimpin tertentu seperti Azmin, Nurul Izzah, Wan Azizah dan semestinya Anwar Ibrahim sendiri. Pemimpin yang ikhlas berjuang pada rakyat seperti Khalid Ibrahim dan Dr Norlela Ariffin dibuang begitu sahaja apabila tidak diperlukan. 

PS: PKR : Parti Kasta Negara

#Deleaks
#InfoSelangor
#teamviralSelangor

๐Ÿ“ฑ *Facebook Darul Ehsan Leaks*

๐Ÿ“ฑ *Twitter Darul Ehsan Leaks*

๐Ÿ“ฑ *Instagram* 

๐ŸŒ *Laman Web Darul Ehsan Leaks*

๐Ÿ“Œ *Kepada yang ingin mendapatkan info Selangor, sila hantar nama anda ke nombor +60145154521 melalui aplikasi WhatsApp dan simpan (save) nombor tersebut di telefon pintar anda*