Ahad, 7 Jun 2020

Cadangan Penambah Baikkan Kepada SPR Untuk Hadapi PRU 15

KENYATAAN MEDIA

Kelab Pendokong Penyatuan Ummah Malaysia ( KPPUM )

KHAS UNTUK TINDAKAN KERAJAAN & SPR

1.System Imbas Mykad Thumb Scanner perlu ditempatkan Dipusat Pusat Mengundi Untuk mengenal pasti Mykad Palsu atau Tulen ( Untuk Memastikan Warga China,India , Filipina Serta Dari Mana Mana Negara Sekalipun ...TIDAK MENGUNDI )

2.Sesi Interview untuk memastikan Pengundi Benar Benar Rakyat Malaysia.

3. *JPN , IMIGRESEN , POLIS* Wajib  ditempatkan sewaktu mengimbas Perdaftaran Sebelum Seseorang Itu Mengundi Agar Tindakan Dapat  Diambil jika ada Yang Bukan Warga Malaysia yang mempunyai Mykad datang untuk Mengundi.

4.Setiap Pusat Mengundi Wajib  pastikan tiada pengundi dari Warganegara China, India  Serta Dari Mana Mana Negara Sekalipun yang mempunyai Mykad Tulen Yang Mana Nama Mereka Telah Dipalsukan Didalam Mykad Tulen datang Untuk Mengundi.

5.Cadangan ini Untuk Memastikan Warga Asing yang mempunyai mykad haram tak layak dan tak boleh Mengundi...Sebab Mykad sekarang *Disyaki* Terlalu banyak  Yang Telah Dijual kepada Warga China dan India Untuk mereka Mengundi Parti Parti Tertentu  Serta Untuk Memastikan  Parti Parti Tersebut Memenangi Pililhanraya PRU ke 15 Kelak.

*Dengan cara ini..Kita Berharap Tiada Pengundi Hantu Yang Akan Mengundi Kelak.*

KPPUM Sangat Berharap  Kerajaan Serta Rakyat Malaysia Menyokong Cadangan Ini. 

Ini Adalah Antara Cadangan KPPUM Kerana Sepatutnya Kerajaan Wajib Menukar Mykad Sekarang Kepada Mykad Baru Namun Oleh Kerana Waktu Semakin Hampir Dengan PRU 15 , KPPUM Memohon Agar Kerajaan Dapat Menyarankan Kepada Pihak SPR Agar Menerima Akan Cadangan Diatas Demi Ketulusan Serta Demi Memenuhi Hasrat Rakyat Kebanyakkan Yang Risaukan Akan Hal Mykad Malaysia Sekarang Ini.

Sekian.
Terima Kasih.

*ZAMIL IBRAHIM*
TIMBALAN PRESIDEN KPPUM.

7 Jun 2020
Stay At Home
Sg Petani Kedah.

*#KPPUM*
*#MUAFAKAT NASIONAL*
*#TUKAR IC*