Rabu, 27 Mei 2009

Rocker Akil Hayy Apa dah jadi?

Nak kata "Padan Muka " pun boleh juga, sebab cakap besar dan tak serupa bikin. Galak tak tentu pasal. Tapi nak buat macam mana. Biaq pi kat dia lah. Orang tengah top dan meletup. masa top dengan kisah Nizar Tri-Star.

Depa dua ni ada persamaan. Dua-dua hensem, putih, tapi lawa lagi la Akil sebab rambut rock. Si Nizar tu juling kalau bercakap tak sanggup tengok tepat kat orang. Depa dua ni kuat mengata macam-macam kepada Umno dan Pak Lah. Kalau Nizar kata kat Umno tu biasa lah sebab dia ahli politik Pas.

Akil Hei hei hei. ni pulak teringin nak jadi uztaz. Jabatan Agama Islam mana yang bagi tauliah tu? Kelantan kut.

Dalam PRU 12 Akil Hey hey ini sibuk berkempen sana-sini. sama naik dengan pelakon Ali Setan, kalau sebelum ini Mat Sabu yang menjadi tarikan ceramah Pas tetapi hari ini sudah ramai rockers telah di tarik oleh Pas untuk bersama mereka. Tahniah Pas.

Berbalik kepada Akil he he..Agaknya inilah balasan hasil dosa kering yang dia dok mengata kat Pak Lah dalam PRU 12 yang lalu kut. Tuhan bayar tunai la ni....ingat tu...

Taipingmali selalu mengkritik Akil He He dalam youtube tetapi balasan yang di terima hebat , sama hebat dalam kritikan dalam blog saya.

So "Ustaz ' Apa rasa....nama mu sebaris dengan Nizar...Bila nak buat mogok lapar?