Khamis, 31 Mac 2011

Orang Asli Tapah dapat RM1.5 Juta .

Masyarakat orang asli di Kampung Sungai Lah,Tapah, Perak kini boleh tersenyum lega apabila kerajaan negeri memperuntukkan RM 1.5 juta khas untuk saluran bekalan sumber air di kawasan itu.

More info please visit Perak Today

5 ulasan:

  1. apa nak kecoh, mmg tugas kerajaan keluar peruntukan bina saluran air..patut dah lama buat..dah 50 th merdeka..patut rase malu kerana lmbt keluar peruntukan

    BalasPadam
  2. x de yg pelik, dah keje kerajaan bine salur paip,patut dah lame buat..negara merdeka lbih 50 th, kalo aku malu nak keluarkan cita

    BalasPadam
  3. hehehe....Kelantan pula macam mana dengan air nya?

    BalasPadam
  4. Pergi lah tegur tok guru pok nik tu....

    BalasPadam
  5. bukan perak lebih maju dr kelantan..ngri maju mana blh ade masalah air mcm ni..oops lupa..negeri maju pahang...di temerloh lebih seminggu x de air langsung

    BalasPadam