Jumaat, 1 April 2011

GEMPAR di Taiping

Taipingmali. . . .GEMPAR.
Smk convent taiping gempar pagi tadi. Pelajar2 melayu dikumpulkan dan diberi penerangan oleh ustazah2 mengenai edaran bible melayu d kalangan pelajar sekolah tersebut. Mungkin di smk st george taiping juga berlaku. . .juga di sekolah2 mubaligh di seluroh negara. 300 000 naskah bible melayu sedia utk di edarkan.
Inilah padahnya bila agama di gadai utk mendapatkan kuasa.
Atas nama liberasasi dan pluralisme agama. . . Anak cucu kita bakal di baptiskan.
Sokong lah PAS DAN PKR. . .dan terimalah hakikat suatu hari nanti anakcucu kita akan menganggap semua agama adalah sama. Solat pun boleh d gereja sb ada kalimah Allah ada dalam bible dan dinding2 gereja.
Takebeer.
Bodoh bangal lah kita kalau masih bercakaran sesama kita dan tak mau bersatu. Sent by sd
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

8 ulasan:

  1. ini cakap org politikus

    BalasPadam
  2. yg heran nya naper ustazah2 nih masih beri penerangan walaupun terang2 ini bertentangan dgn landasan Islam...bengong tol lah...satu kali mau kasi ajar dia org nih semua..biar rasa gerun mula bangkit dlm diri2 jahanam nih,mungkin dah lama tak rasa penangan2 pejuang Islam..ALLAHUKBARR...!!

    BalasPadam
  3. suka diingatkan kami yg dulunya belajar di sek dlm aliran inggeris dari darjah 1 hingga pergi universiti di luar negarapun, tidak pernah terpengaruh dgn dakyah agama lain. kerana kami belajar agama dari ustaz2 & ustazah2 yg tidak mencampuradukkan politik dlm ajaran mrk. mrk ikhlas mendidik kami fardhu ain & kifayah, bersolat, mengaji Al Quran, tajwid, baca hadith & tafsir, bertilawah, nasyid & qasidah & tahu2 darjah 6 kami dapat sijil fardhu ain & tajwid (aku simpan sijil aku sampai hari ini, tajwid aku kira oklah jugak kalau nak betulkan bacaan anak2).

    Alhamdulillah, mak plak ajar mengaji sblm mengadap tok guru AlQuran di rumah mrk. toklang lakibini yg mengajar kami mengaji selalu ckp ka mak, senang ajar kami semua mengaji, belum naik menengah semua dah khatam 2,3 kali.

    di skolah menengah pun ustaz2 & ustazah2 ajar dgn kaedah yg berkesan, siap buat praktikal mandi kafan mayat, tawaf dll..selebihnya bila dah abis skolah, carilah sendiri, jgn berhenti. banyak sumber ada. terpulanglah kpd selera masing2. paksaan adkalanya perlu, contohnya solat. mak aku cukup jaga bab ni, masuk sj waktu, sibukla dia panggil kami semua utk solat..sampailah hari ni walaupun dia dah tak bertenaga...trima kasih mak.

    bila di luar negara tk ada la plak nak terpengaruh dgn semua dakyah2 bahawa puak tu lebih Islam, puak ni kurang islam...jaga solat & jauhi segala yg Allah Ta'ala larang..selamat.

    yg penting NAWAITU...

    BalasPadam
  4. puak kristian tgk bini pm x pakai tudung jenis x kuat iman sbb tu depa berani buat sejauh tu..ada ke sbb pas ada akai ka?

    BalasPadam
  5. kenapa kerajaan takut sangat nak haramkan buku ni... bkankah umno yang berkuasa... nape ikt telunjuk pkr??

    BalasPadam
  6. ssalam bro TM - Memang gempar ni bro ! Boleh saya copy pendedahan ni ? Atau ada lagi yang bro nak update ?

    BalasPadam
  7. INILAH PERANGAI ORG MELAYU YG HANYA K'ULIT' SAHAJA NAMPAK ISLAM.

    DAHLAH OTAK BIUL.... APALAH TAKUT SGT!

    SAYA DARI KECIL BACA BIBLE DAN SEMBAHYANG DI GEREJA..

    AKHIRNYA SAYA PILIH ISLAM!
    KERANA KEHEBATAN AL QURAN
    BUKAN KERANA PERANGAI MELAYU!
    MAAF....SAMPAI BILA2 PUN SAYA TIDAK ISLAM KALAU TENGOK AKHLAK MELAYU

    MASUK ISLAM,BUKAN MASUK MELAYU TAKUT2 LAYU IMAN!

    BalasPadam
  8. Ini lah masalahnya dengan ustazah dan ustaz zaman sekarang. Tak ikhlas mengajar. Seronok kempen politik kat bebudak. Di St george Taiping. Itulah jadinya. Cakap sikit, selit politik. Naik boring bebudak tu. Satu kelas penin. Mak bapak bebudak tu umno ada, pkr pun ada. Tapi dia org jadi fed up. Yg cikgu cinanya dok kutuk negara dok kutuk kjn. Dok kata singapura baguih. China baguih. Awat tak blah pi singapura.

    BalasPadam