Selasa, 10 Mei 2011

JAIS patut tahan Bob Lokman

Surau Dato Ahmad Razali Mohd Ali
Terletak di Flora Damansara

Dulu masa Dr Asri @ MAZA buat ceramah dalam sebuah surau, JAIS telah tahan beliau kerana memberi ceramah tanpa tauliah.

Sekarang kita tengok Bob Lokman pula yang merak buih. Habis seluruh Selangor, Perak, Penang dan lain lain negeri Pas dok usung dia.

Dulu sebelum PRU 12 , Surau ini cantik, terurus dan terjaga baik. Kini sejak di pegang oleh puak-puak Pas, surau menjadi kotor. Parkir untuk JAIS tidak hilang bumbung, kerusi meja bertabur, sampah merata-rata sekitar surau.

3 ulasan:

  1. Dr Asri tu ada "Dr" beb so dia ada credential..

    BOB LOKMAN heheheh..pebenda dia ada.. lebih2 teksi tunai itu pun dulu produser bagi pinjam bila permit batal buat teksi haram.. kalau nak repot JPJ le tempatnya.

    jgnlah kalut dgn Mr lobo-lobo ni, dlm pas cuma ada sorang je yg kelulusan setengah masak ada tempat iaitu Mr Bean Mahfusss. so dah tak ada ruang lagi dah org mcm mr lobo2, itu pun nak panik..

    BalasPadam
  2. muka dah hitam legam macam ahli neraka

    BalasPadam