Selasa, 10 Mei 2011

Blogger Pas Manjung Mari Masuk Hospital


Berikut adalah apa yang ditulis dalam blog beliau. Tak tahu sakit apa. Marilah kita doakan agar Manjung Mari segera sembuh dan boleh berblog lagi.

 Sudah tentu hospital kerajaan akan meyediakan perkhidmatan yang baik untuk beliau. Ini juga satu pengajaran kepada beliau untuk menilai sendiri keadaan dan perkhidmatan yang diterima beliau amat memuaskan.

Harap beliau dapat mengucapkan terima kasih kepada kerajaan dan kementerian kesihatan Malaysia. Tulislah apakah hospital kerajaan bersikap zalim atau sebaliknya. Adakah setiap pesakit akan ditipu oleh pegawai yang bertugas.




Tuesday, May 10, 2011
INSYAALLAH ESOK....
Salam sejahtera,,,,

Sejak khamis lalu...hingga hari ini aku masih terlantar di atas katil wad 7... terbaing sahaja,,, nak duduk belunjor pun tal boleh... sepatutnya semalam akena operate,, tetapi kita merancang, rancangan Allah juga yang benar,,,

Sejak itu aku hanya terbaring menerima aku tak pasti berapa ramai yang menziarahi, teima kasih semua,,, aku berehat memeherhari 1001 kerenah manusia,,, bahan aku nak menulis nanti... sekaeang tak boleh.. menaip ni pun laptop atas dada...taip guna sejari....

INSYALLAH, esok akun dioperate... dr bius dah suruh sain borang half bius,,, ece dah buat kali kedua,,, malam ni jam 12 aku kena posa.... harap jadilah esok... sepatutnya semalam.....

KAWAN-KAWAN SEKELIAN ...TOLONG DOAKAN AKU SELAMAT SEMUANYA DAN BAERJALAN LANCAR...AMIN...