Selasa, 3 April 2012

Gambar Panas Ahli Parlimen Parit Buntar Perak

anak yusof rawa
Kerana politik sanggup usung keranda bukan Islam....Tak payah lah sampai ke tahap tu, cukuplah setakat melawat dan bertafakur. Dah rasa bahang kekalahan kaa?

Yang peliknya kalau orang Melayu Islam meninggal dunia, orang Pas akan tanya, arwah atau keluarga arwah tu Umno atau Pas, kalau Umno tobat tak pergi. Contoh depan mata TM, Ustaz Othman Noh orang kuat Pas setaraf Manjung Mari [ bekas tentera kor Kagat] dari Kampung Expo Kamunting, Othman yang taksub dengan Pas tak ziarah keluarganya yang meninggal dunia hanya kerana mereka tak menyertai Pas.

Agaknya Mujahid Yusof pun sama juga lah. Kalau orang Umno Islam yang meningga di Parit Buntar ada kah dia ziarah?

21 ulasan:

  1. Parah dah ni, dalam hati dia rasa apa agaknya..

    BalasPadam
  2. Pakai ketayap pulak tu, salah hemat siap baca yasin.

    BalasPadam
  3. Tolong bakarkan sekali kot...

    ADAM ADLI KENA PUKUL SAMPAI NAZAK DI FLAT 4 TINGKAT KERINCHI!! Baca di sini...

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    BalasPadam
  4. MasyaAllah.. Apa nak jadi ni??

    BalasPadam
  5. mak weeehhhhh PAS hebat....

    BalasPadam
  6. kalau menyusung jenazah orang islam dapat le pahala, tapi yang ini dapat 'UNDI', PRU dah hampir tiba bro, lakunan mesti real

    BalasPadam
  7. undi lagi penting dari soal agama....

    BalasPadam
  8. punya banyak hindu kat situ mamat ni pulak dok tunjuk baik. hebat hebat...huhuhu

    BalasPadam
  9. mamat ni sedang merayu undi pada si mati. Mengharapkankan si mati ini mendaftar sbg pengundi hantu dan mengundi pakatanista.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kitadah tahu isi hatinya k

      Padam
  10. Itu lah dunia politik hari ini. Semua boleh jadi.

    BalasPadam
  11. Puak ni kalau org umno meninggal jadi haram kalau gi ziarah. Rupanya sebab dia org ni bersaudara dgn Hindu.

    BalasPadam
  12. Nawaitu itu yang penting...hanya Allah s.w.t yang maha mengetahui apa yang tersirat dan tersurat

    BalasPadam
  13. Astaghfirullah.....

    BalasPadam
  14. Buat la apa yg depa pikiq betoi,depa lebih pandai agama dari org lain? jangan suka hati cakap org kerajaan kapiaq udah.Renung2 la diri.

    BalasPadam
  15. Ini Perbuatan Haram yang dilakukan oleh seorang Wakil dari Parti Ajaran Sesat

    Baca fatwa Ulama Ahlus Sunnah Dunia tentang menolong org kafir dalam program kematian

    http://islamqa.info/en/ref/145532/funeral%20non%20muslim

    BalasPadam
  16. Othman yang taksub dengan Pas tak ziarah keluarganya yang meninggal dunia hanya kerana mereka menyertai Pas.?????////

    BalasPadam
  17. Dia nie pak saudara dia meninggalpun dia tak usung mana boleh dia sendiri ada darah tinggi takut dengan dia padam sekali, tapi kemaruk undi sanggup usung hindu mati

    BalasPadam
  18. Sendiwara duniawi yg sgt ketara,apa pun bole dilakukan..insaflah..Astaghfirullah.....

    BalasPadam
  19. Yusof Rawa bawa PAS elok-elok je..lepas tu masuk Nik Aziz ,bawa pengikut yg. songsang.Kini lebih parah..macam tak ikuti agama Islam yg. betul ...Suka buat fatwa ikut hawa nafsu...Dulu kata UMNO join parti bukan Islam adalah 'haram' .Sekarang PAS lebih 'haram' sampai jual maruah dan agama..

    BalasPadam