Rabu, 10 Oktober 2012

Pas Taiping pula suka tengok aurat ammoi


teruja dengan aurat amoi 

Bob Lokman macam ulat naik daun

enter frame pula tok lebai kera pas sekor nii
Betul lah apa yang dikatakan oleh Mat Sabu, hari ini agama Islam diketepikan, politik diutamakan. Dulu-dulu Masjid Lama Taiping ini bersih dari danur-danur Pas, kini semenjak Pas dilarang berpolitik di dalam masjid daerah menyebabkan mereka menguasai masjid lama dengan bantuan pejabat agama daerah.

Kini bukan Islam pun boleh masuk dengan tidak menutup aurat. Pas sememangnya gemar dan teruja apabila ramai amoi atau ammu datang dengan pakaian yang terdedah.

Jika di Selangor Teoh Ni Chin, Teresa Kok, Elezabeth Wong dan ramai lagi dibenarkan oleh Pas untuk masuk ke masjid kini penyakit tersebut telah merebak ke Taiping. Dulu Pas tak berani buat perkara-perkara mungkar , tetapi semenjak mereka dijanjikan syurga Pas sudah boleh buat apa sahaja.

1 ulasan:

  1. hek eleh..kuman seberang laut ko nampakk..dinasor depan mata ko buat bodo..!!..kalau diorang nak masuk masjid untuk dekatkan diri dengan Islam..apa salahnya..nmpak sangat kemacaian ko terserlah..kak mah yang Islam pon masuk masjid tak pakai tudung apa cerita??..apasal tak kecoh2??..post la entry baru tajuk dia macam ni.. "Cantik serban Kak Mah masuk masjid..~~"

    http://4.bp.blogspot.com/_NRIZTuzqcYM/THo787NMmZI/AAAAAAAADQM/mpy0twTVlfw/s1600/rosmah+solat.jpg

    http://1.bp.blogspot.com/__d10aNX-Dt4/THnpmrLbpcI/AAAAAAAAGVk/5mZvdi7VCx0/s1600/45423_149708108386170_100000409461064_341360_2897772_n.jpg

    http://2.bp.blogspot.com/_DpzcwSWsx3Q/TIVT74irjVI/AAAAAAAAAEQ/2x8VQ35z4uI/s320/Rosmah-Majlis+Khatam+Al-Quran+di+Seri+Perdana.jpg

    kikiki....

    BalasPadam