Isnin, 15 April 2013

CN Al-Afghani di Kpg Sungai Petai BUKIT GANTANG malam ini



Mangsa Ketamakan Pas, Mat Sabu dan Senator Husin


Satu ceramah oleh Cikgu Non 

Penulis buku 

'Air Mata Memali' 

dan 

'Kafirkah Aku' 

akan berada di Bukit Gantang 

ISNIN 15 April 2013.

Jam 9.00 malam 


Tempat Ceramah 

DI DEWAN JKKKP KAMPUNG SUNGA PETAI

DEPAN RUMAH MAT ISA OTHMAN

PARLIMEN BUKIT GANTANG

SEMUA DIJEMPUT HADIR

3 ulasan:

  1. kalau p jual dvd cikgu non kat sana mesti laku ni.......apapun tel aku untuk info 0195440532.

    BalasPadam
  2. Ha macam ni la. Berhujah melalui ceramah dan bukan fitnah dan buat kianat kat org. Sapa sapa yang nak dengar p..... Yang takmau tak usah..... Jangan kacau orang nak buat programe.... Ada faham...... Kalau anuar ibrahim nak mai buat ceramah mai. Kalau mahathir nak mai. Mai. Kalau najib nak mai... Ayuh silakan. Tp tolong jangan kacau ceramah orang... Tu je. Kan aman malaysia.....

    BalasPadam