Isnin, 15 April 2013

PERCAYA ATAU TIDAK??





Inilah manifesto PR.Jika anda bijak,anda tidak akan tertipu dan jika anda terlebih bijak,anda akan ditipu.

5 ulasan:

  1. AKU PERCAYA. Sebab aku dah berkali-kali ditipu oleh UMNO/BN.

    Awal 1980an - Mahathir janji pelajaran percuma apa yang dapat pinjaman PTPTN.

    Buat kilang kereta konon rakyat akan dapat kereta murah... apa yang dapat kereta rendah kualiti yang tak setimpal dengan harga.

    Janji nak buat Hospital di Pendang, siap pecah tanah... tapi haram tak nampak, pokok yang tumbuh dah boleh sembunyi sekeluarga zirafah.

    Dollah Badawi janji dengan kenaikan harga minyak di zamannya pengangkutan awam yang cekap dan efisien, apa yang dapat bas henti-henti bandaran dihentikan... jangan nak tuduh kerajaan negeri Kedah pula... sebab pengangkutan awam adalah di bawah pentadbiran Suruhanjaya Pengangkutan Darat, Kementerian Pengangkutan di bawah Kerajaan Persekutuan.

    Yang pasti air di Selangor dapat 20 m3 percuma, apa yang BN bagi dulu? Kenaikan tarif air je melalui cadangan Loji Semenyih haram jadah yang ke berapa agaknya.

    Sudah-sudahlah nak kondem manifesto orang sedangkan Najib pun cuma cut dan paste sebahagian manifesto PR untuk dijadikan manifesto BN... kau kondem manifesto PR maknanya kau sendiri kondem manifesto BN.

    Jadi cikgu tapi nak menipu orang.

    BalasPadam
  2. Makna insentif dengan intensif (penjagaan anak-anak) pun tak reti nak beza.

    BalasPadam
  3. Aku sokong 1216ptg. Oranv yang kurang bijak memang sokong bn oarang yang bijak dan berpelajaran sokong pr. Macam cikgu kebanyakan. Bukan cikgu tm....

    BalasPadam
  4. nti kalau PR menang di Perak minta dgn rela hati cikgu tm pindah di tempat lain....jgn dok kat Perak dah...lagi2 kalau kat kg expo,lagi aku menyampah....lagi bagus duk kat Lahat Datu...

    BalasPadam
  5. HORMATILAH HAK PEMBANGKANG.

    BalasPadam