Sabtu, 9 Ogos 2008

MELAYU MESTI KUAT DAN BERSATU.

lihat apa sudah jadi dengan Majlis Peguam. semakin berani dan semakin biadab. Yang ramai dalam majlis tersebut adalah juga ahli-ahli PKR. Anwar pula mendapat sokongan dan bantuan sebuah kuasa besar.

Melayu dilihat semakin hina, kerana perpecahan politik. hina kerana lemah kuasa ekonomi dan politik. Musuh menjadi semakin berani. mahukan kita menjadi seperti rakyat Palestine?

Sudah tentu kita tidak mahu berlaku seperti umat Islam di Afrika dan Asia Barat. Umat Islam rantau Asia Timur seperti Malaysia, Indonesia, Brunai, Sebahagian Selatan Thai dan Philipina mestilah kuat , perkasa dan dihormati.

Bersatulah umat melayu untuk mempertahankan kedaulatan tanah air. jangan jadi barua kepada orang asing . Tu seekor dajal tu kerana dia seorang habis kacau bilau rakyat Malaysia. Kuasa luar yang lapar akan darah melayu tidak perlu tunggu lama untuk mengganyang kita.

Sempena sambutan bulan kemerdekaan ke 51 ini9 sama-sama lah kita memanjatkan doa kepada Allah semoga tanah air ini terus menjadi milik kita.