Jumaat, 31 Julai 2009

PR PUNYA GA+YA+LAM+ALIF

PUAKA PARTI BULAN SEDANG BERMAHARAJALELA

Posted: 29 Jul 2009 09:17 PM PDT

pas menunggu masa kehancuran disebabkan kemunafikan mereka:
1. dulu kata umno halalkan bina kilang arak diselangor. sekarang pas kata takpe kilang arak sebab ntuk non muslim.kesannya, carlsberg malaysia oleh beli carlsberg singapura.
2. dulu kata umno kawan dengan kafir mca dan mic. sekarang pas kawan dengan kafir pkr, dap dan sekutu kafir yang lain
3. dulu hiburan dan konsert haram.sekarang konsert sinar fm di seberang jaya pas pulau pinang sokong
4. dulu kata pusat hiburan haram. tapi sekarang sokong tempoh masa pusat hiburan ditambah di kelang dan sekitar pj
5. dulu kata keluarga umno teruk teruk belaka. tapi sekarang keluarga pkr dan pas pun teruk tak mau tegur
6. dulu kata umno takut SIS. sekarang pas lagi takut takde teluq sampai sembah SIS dalam muktamar
7. dulu kata judi haram, sekarang halal
8. dulu kata berhala haram, sekarang sokong bina berhala
sekarang semua pas dah buat.pakai kalong bunga, sokong judi, arak dan pelacuran, sokong sis, sokong dap kafir, raikan abu mayat, pasang lilin, pasang api, duduk semeja dengan majlis arak, konsert tunjuk punggung........banyak lagi nak disenarikan. ini belum kira ketua kampung dan pengerusi jkkkk lantikan PR.ada yang kaki minum dan tak tahu agama.

KEJAYAAN KERAJAAN SELANGOR HARI INI

Posted: 29 Jul 2009 09:08 PM PDT

keseronokan pr di selangor tak kan sampa ke klimaksnya.Tungguuu....segala kehancuran
di selangor, rumah pelacuan kian meningkat di bawah PR. dr 700 buah kepada hampir lebih 1000 buah.jelingan awek cam ni, dah biasa memanggil di tepi pusat hiburan

1. pengambilalihan tanah wakaf di selangor ni benar-benar berlaku dan sekarang ini proses itu sedang dan sudah pun berjalan, yang menjadi batu penghalang untuk mereka ialah Baitumal dan Pusat Zakat dan juga Jabatan Agama Islam, sekiranya mereka-mereka yang rakus ini berjaya mempengaruhi pegawai-pegawai di tiga agensi itu, maka selepas ini tidak ada lagi tanah wakaf untuk kubur, untuk masjid dan surau di selangor. ( INI YANG KHALID GAGAP ULAS MINGGU LEPAS)


2.di zaman pemerintahan rejim khalid, ahli-ahli majlis di lantik setahun sekali, maka setiap kali lantikan di buat sudah tentu berberapa perkara perlu di tukar, kita ambil contong paling kecil ialah kad nama (name card) seorang ahli majlis mendapat sekuarang-kurangnya 10 kotak, emblem (logo kereta) latter head dan rubber stamp. itu kita tak kira lagi tentang elaun-elaun mereka, kalau ahli majlis tu mewakili parti politik maka elaun mereka ni berbeza dengan dengan ahli-ahli majlis yang mewakili ngo.ada berapa banyak PBT?


3.ada berberapa kontraktor pembersihan milik orang-orang PAS mengadu sejak pakatan haram ni menang mereka langsung tak dapat projek dari PBT, kontraktor PAS tu kata segala projek pembersihan (maintenance dan landscape) semua nya di sapu oleh puak-puak PKR, kalau ada pun orang PAS yang dapat projek tu maka mereka ni memang kroni adun atau ahli majlis
Yang benar,
Cute Teddybear