Jumaat, 29 Oktober 2010

Dalam kempen PRU/PRK : Merosakkan Poster dan Bendera adalah amalan yang mendapat pahala kepada Pas

Pas menganggap poster, banner, atau apa juga benda yang mempunyai lambang BN atau Umno halal dimusnahkan. Pas menyamakan hukumnya dan pahala sama dengan peristiwa Nabi Ibrahim meruntuhkan berhala-berhala disekitar Ka'bah.

Hati orang PAS sedikitpun tidak rasa bersalah walaupun perbuatan mereka salah dan tidak bermoral. Inilah tarbiah Pas kepada pengikutnya. Akan datang apabila keadaan semakin meruncing Pas mungkin akan mengeluarkan fatwa baru bahawa darah Umno halal dihapuskan oleh Pas , ini bermakna Pas boleh membunuh Umno, inilah yang berlaku antara Syiah dan Sunah di Pakistan, Iraq dan beberapa tempat lain di dunia. Ia tidak mustahil akan berlaku di negara kita memandangkan terdapat beberapa kelompok khawarij, wahabi dan syiah di dalam Pas. Faktor mazhab juga menyebabkan pemimpin Pas bertelagah dan bercakaran sesama sendiri. 

Peristiwa Pas membakar kain rentang atau bendera Umno di Gua Musang bukan lah satu perkara pelik atau benda baru. Setiap kali ada PRU atau PRK,  Pas menjadi ganas seperti anjing-anjing liar Afrika yang sentiasa mencari mangsa untuk dibunuh dan dibaham dengan rakus.

Mereka yang menjadi anjing-anjing ganas ini bukanlah kanak-kanak yang terencat akal tetapi mereka yang bergelar ayah atau tokwan dan ada yang sudah bergelar haji dan berharta. Cuma kerana taksub kepada Pas mereka menjadi manusia paling celaka tahap babi.