Jumaat, 26 November 2010

POLITIK MURAHAN DEWAN PEMUDA PAS PERAK

 Dewan Pemuda Pas dalam hujahnya mengajak TM dan Perak Today berdebat dan menarik sekali ialah ayat mereka yang digelapkan di bawah; Zawawi Hasan berkata trend berhujah satu hala tidak profesional dan berdebat atas pentas lebih matang.

Jika begitulah pandangan beliau apa perlunya DPPNK  menggunakan blog untuk mengkritik kerajaan BN Perak. Tutup saja blog ada dan jika tak puas hati dengan Dr Zambry dan kepimpinan BN Perak sila buat panggilan telefon dan pergi sendiri ke pejabat. Tak guna menulis meleret-leret dalam laman blog kerana itu tidak profesional.

DPPN Pk menegaskan dan mencabar semua pengendali laman web atau blogger pro Umno / BN agar berdepan bersama atas satu pentas untuk mengemukakan hujah-hujah mereka jika benar-benar berani bersemuka. 

DPPN Pk mengalu-alukan terutama pengendali laman web peraktoday.com dan juga blogger taipingmali.blogspot.com agar menerima saranan berdebat tersebut. 

DPPN Pk merasakan trend hujah satu hala ini tidak profesional dan menganggapkan berdebat atas satu pentas adalah lebih matang lagi bersifat profesional. 

Jangan guna youtube untuk menyebarkan dakyah dan propaganda Pas, Lebih baik tiru trend Nga Kor Ming, beli 4x4 dan pasang pembesar suara , boleh buat ceramah dan debat di merata-rata tempat.

Akhirkata Pas cakap tak serupa bikin, lain cakap lain yang dibuat. Bohong kuat. Rugi dan sia-sia mengaku diri beragama Islam.