Sabtu, 16 April 2011

Taib Angkat Sumpah pun jadi isu

Pelik, sejak dahulu lagi parti yang menang angkat sumpah seawal mungkin, Sebentar tadi seperti biasa Pehin Seri Taib Mahmud telah mengangkat sumpah sebagai Ketua Menteri.

Pembangkang terus melabelkan Taib Mahmud gelojoh dan rakus.  Kalau tak faham politik janganlah bercakap, tengok lah dan faham lah dulu.

Esok atau lusa barulah menteri kabinet akan mengangkat sumpah. Jika Taib tak angkat sumpah bagaimana beliau hendak menjalankan tugasnya sebagai pemimpin atau Ketua Menteri.

Pak Lah pun angkat sumpah menjadi Perdana Menteri sebaik saja BN menang 2008 dahulu.

2 ulasan:

  1. mereka semua ni takde akal... mrk lain la. dah menang fikirnya mcm mana nk abiskan duit negeri... bkn pikir esok aku nk kena kerja utk rakyat... nk lengah2 buat apa? lagi lengah lagi lambat nak mula kerja... apa bingai sangat mereka semua ni. hati penih hasad dengki. dh kalah rakyat dah reject tu dah la.. bg pd mereka yg menang utk terus buat kerja... akai ada ltk bawah selipar kut

    BalasPadam
  2. Bagi pihak pembangkang ni apa yang dibuat oleh kerajaan semuanya tak betul. Yang betul hanya di pihak mereka sahaja. Sehingga rasuah pun boleh ditukar menjadi sumbangan.

    BalasPadam