Isnin, 2 Mei 2011

Anwar Ibrahim wajib diperiksa oleh Pakar Sakit Jiwa

Anwar Ibrahim semakin bercelaru, keliru, resah, kurang terurus, tertekan , ayat paling mudah ialah GILA.

Ketidaksiumannya semakin menjadi-jadi selepas didakwa terlibat dengan kes balun Saiful dan bertambah parah bila terbongkar kegiatan beliau dengan pelacor china doll.

Ketuatan Anwar hanya bergantung kepada Pas semata-mata dan beberapa kerat ahli setia PKR. ( Ramai dah Pakat Keluar Ramai2).

Semalam dia dengan sombong telah menyanggah desakan supaya dirinya berundur.

Kata Anwar, dia akan bertahan dan terus berusaha untuk menang besar dalam PRU 13.

Sejak Anwar dipecat oleh UMNO, sawan babi mula bersarang di otaknya. Anwar menyerang Tun Mahathir dengan mendesak Tun Mahathir meletakkan jawatan.

Apabila Abdullah Badawi mengambil alih jawatan, Anwar tetap menyerang Abdullah agar berundur. Kini bila Dato Seri Najib mengambil alih jawatan PM, Anwar terus meroyan. Najib dilabelkan sebagai pembunuh Attantuya, Najib rasuah, Najib bolot harta rakyat dan sebagainya.

Najib yang dahulunya team wawasan bersama Rahim Thamby Chik dan Muhyiddin. Anwar menjadi ketua pasukan.

Kini team wawasan tinggal 2 orang yang menjadi PM dan TPM.

Anwar tersingkir keluar, Rahim awal-awal lagi telah dibuang oleh Anwar.

Anwar juga gagal menjatuhkan Tun Mahathir pada tahun 1997 dan 1998, sebaliknya dia yang tersingkir.

Kenapa Anwar tidak boleh didesak untuk berundur dari politik? Kenapa Anwar boleh mendesak Najib meletakkan jawatan tetapi Anwar tak boleh disentuh.

Dalam kenyataan Anwar di Balai Polis sewaktu dipanggil untuk memberi keterangan kes pelacor china doll. Anwar menuduh Najib mengugut beliau. Sedangkan ia tidak benar sama sekali.

Anwar memang biasa mengugut orang lain. Ramai ahli Umno telah diugut dan dipecat kerana enggan menyokong beliau untuk menumbangkan Tun Mahathir.

So eloklah Anwar ditangkap dan disumbat ke Tanjung Rambutan untuk memudahkan doktor suntik arsenik sekali lagi biar dia mampos kering


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.