Sabtu, 11 Jun 2011

Dari FB; Ceramah Ummi Hafilda di Taman Kaya Taiping


  1. Anwar dipenjara 6 tahun kerana salah guna kuasa pada 17/8/1997 kerana menangkap dan menyiksa Ummi Hafilda. Anwar dijatuhkan 9 tahun penjara kerana meliwat Azizan Abu Bakar. jumlah tahun dipenjara ialah 15 tahun. tetapi sayangnya Pak Lah dan KJ telah bebaskan Anwar.
  2. Sajak Anwar puji Mahathir " Aangkut2 terbang ke langit, mati disambar siburung merbah. Bertangkup bumi dengan langit, Kesetiaan saya tidak berubah" sehari dipecat, Tun mahafiraun, mamak kutty, mahazalim. Ini lah Anwar munafik
  3. Anwar Ibrahim [31/8/1998] "Saya berdiri teguh dibelakang Dr Mahathir, Nakhoda saya satu, Ketua saya hanya satu, tetapi selang dua hari [2/9/1998], Mahathir Maha Firaun, Maha Zalim, Diktator"
  4. Ekonomi Malaysia runtuh kerana berbilion wang negara telah dilarikan oleh Anwar dan disimpan diluar negara.
  5. Selamatkan Malaysia daripada orang yang Nabi Muhammad tidak mengaku umat iaitu Anwar Ibrahim
  6. Anwar belanja lebih 100 juta ringgit untuk menjatuhkan Tun Ghafar Baba pada tahun 1993
  7. Sejumlah 8 kementerian dipegang oleh Anwar semasa Tun Mahathir jadi PM. tetapi Allah tak restu Anwar. akhirnya Anwar disingkirkan. Pas pada ketika itu mencela Anwar kerana gagal mengawal BLR pada masa tu.
  8. Setiap hari Selasa Wan Azizah pasang colok hindu dalam rumah terutama dari tangga hingga ke muka pintu.
  9. Dato Nallakarupan adalah tukang supply bomoh kepada Anwar , kini tulang supply ialah Dato Ravi. dia lah yang kata 16 September Anwar confirm jadi PM.
  10. Seorang bomoh duduk belakang gosok dua batu utk menutup mulut Ummi Hafilda yang suka buat fitnah.
  11. Anwar percaya kepada kuasa mistik dan tahyol. masa di mahkamah Anwar pakai cincin penuh jari.
  12. Tak cukup dengan 13 peguam, Anwar bawa bomoh afrika, siam, india, bali dan lain-lain negara untuk menang dalam kes liwat. tapi anwar dipenjarakan juga.
  13. dalam kes liwat Anwar vs Azizan Abu Bakar. Anwar guna 13 peguam. Jika Anwar berpihak yang benar, tak perlu seorang pun peguam. Sah Anwar munafik.
  14. MF dan yahudi datang ke Kuala Lumpur untuk mendesak Tun Mahathir mengambil duit IMF. Anwar tersenyum menanti dengan sabar supaya Tun Mahathir cepat-cepat tanta tangan pinjamn IMF. tetapi kebijaksaan Tun, Yahudi balik dengan tangan kosong. Anwar terkedu menggigit jari.
  15. Rashid dibawa oleh Anwar untuk duduk dirumah Anwar selepas keluar dari penjara. Wan Azizah tahu Anwar meliwat Rashid, wan azizah lipat kain, anwar balun rashid.
  16. Anwar munafik , masa perbicaraan pakai kerusi roda dan cervical colar, bila dah bebas tak pakai lagi- masa balun cina doll tak sakit pinggang pun.
  17. Karisma Advertising milik Ummi Hafilda rugi jutaan ringgit kerana semua kontrak dibatalkan oleh Anwar. - Ummi Hafilda
  18. Azmin berkata kepada ayahnya, "jika PKR menang dalam PRU , Raja-raja Melayu akan dihalau, Anwar jadi Presiden dan Azmin akan jadi Naib Presiden"
  19. semasa anwar menjadi menteri kewangan. BLR naik dan tukaran wang jatuh, ramai orang cina bunuh diri kerana menanggung hutang yang banyak,
  20. Jika Anwar ikhlas dalam perjuangan membela rakyat dia harus mengikut jejak Al Bukhary yang banyak membantu rakyat. bukan menghabiskan wang untuk menjahanamkan negara bangsa. ummi hafilda.
  21. Apa guna punya abang (azmin) jika hidupnya penuh lendir dan wang haram - Ummi Hafilda.
  22. Ummi dituduh oleh Anwar dan konco Pas dan Pkr kononnya mendapat upah dari Tun Mahathir dan Tun Daim. malam tadi Ummi bersumpah dengan nama Allah bahawa 22 muka surat yg ditulis beliau kpd Tun Mahathir adalah kerana bangsa, agama dan negara bukan kerana diupah- ummi hafilda
  23. Azmin Ali bawa ratusan juta duit note RM 1000 dan RM 500, simpan bawah tanah dalam rumah dia. simpan dalam tin. tujuan duit ialah untuk rasuah Ketua Umno Bahagian supaya mencalonkan dia menjadi Timbalan Presiden menewaskan Tun Ghafar Baba.
  24. Azmin Ali , 13 tahun tanpa kerja tetap tetapi mampu hidup mewah, rumah besar, kereta bergelempangan dilaman rumah, terbang kesana sini, tidur di hotel mahal bertaraf suite. mana datang duit Azmin?