Isnin, 2 April 2012

Model Terbaru 'Proton' Kemalangan Di Lebuh Raya?



Kemalangan yang melibat beberapa buah kereta termasuk sebuah Proton terbaru yang sedang dipandu uji. Kemalangan berlaku pada 31/3/2012 Jam 4:06 PM KM 247 Arah Utara Arah Ipoh Ke Kuala Kangsar. Ia menyebabkan kenderaan bergerak perlahan di kedua-dua hala lebih 1 km.

Rakaman ini menggunakan Sony Bloggie

5 ulasan:

  1. bang, ni bukan model baru Proton tu...kalo abang refer 2 keter putih kt tepi jln tu, tu model terbaru Peugeot...Peugeot 408...blom launch lg kt Malaysia...

    leh refer sini: http://paultan.org

    BalasPadam
  2. 10,000 anak muda felda berkompang meraikan tanah pusaka bapa mereka akan digadai ke org asing..mlayu dah lupa bagaimana uda di senaraikan ke bursa saham hingga hak & tanah org melayu tergadai kjn terpaksa mengeluarkan ratus juta utk amabil uda kembali..kalau pelda tergadai pada org asing berapa puluh billion dana rakyat akan digunakan. tanaiah pada osetad 4 senawi krna tak lama lagi tanah org mlyu mungkin akan jadi hak cina seberang tambak "temasek sykt pelaburan singapork" bila dah kat bursa saham sesiapa pon ada hak utk membeli.tahun2 akan dtg bolihlah osetad 4 senawi menyalak menyalahkan pembangkang terutmanya melayu sebagai mana indu keturunan melayu menyalak menyalahkan dap atas hilang tanah melayu sedang indu melayu yg gadaikan dulu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. merata hang dok paste comment ini....noo

      Padam
    2. Opisboi ni...Felda pun disebutnya Pelda....Baraii.

      Kata bangang karang,mengamuk.Kan dah dijamin,pelaburan tidak akan sentuh tanah dan harta penduduk felda.

      Suruh baca banyak-banyak malas...seronok sangat nak jadi bodoh.

      Dah dia pilih nak jadi bodoh...bodoh la jadinya.

      Dok sibuk takut singapore ambil tanah,dia tak sedar DAP tu anak PAP,parti yang perintah singapore sekarang.

      Suka sangat nak jadi bodoh.Haihh...

      Padam
  3. helo opisboy! hang anak peneroka ka? kalau bukan baik diam.kalau kau ada duit kau belilah nanti

    BalasPadam