Jumaat, 10 Ogos 2012

Logo Hari Kebangsaan Anwar ada unsur kafir

Logo hari kebangsaan tahun ini menjadi isu besar, mungkin kesalahan yang pertama boleh dikatakan kesalahan menteri itu sendiri, siapa menteri tersebut? Tak payah sebut lah, semua orang dah tahu, harap pilihanraya akan datang PM dapat rehatkan dia kerana sudah kurang mampu untuk berfikir.

Tiba-tiba buat kali pertama puak-puak peliwat dan penipu agama telah mempertikaikan logo sambutan hari kebangsaan. Memang lah logo tu tak lawa tetapi bukan masalah lawa atau tidak yang dipertikaikan, mereka  pertikai ayatnya tema iaitu JANJI DITEPATI.

Menurut Presiden Gapena, tema janji ditepati adalah yang terbaik kerana ia adalah umum, baik kepada kerajaan yang memerintah atau pun kepada pembangkang. Janji yang dibuat dahulu hendaklah ditepati.

Ini yang menakutkan pihak peliwat kerana banyak janji mereka dalam manifesto pilihanraya 2008 sampai sekarang masih belum dilaksanakan.

Sekarang bila dah dekat nak pilihanraya, raja peliwat buat janji lagi.

Berbalik kepada logo yang dikemukan oleh peliwat, blogger Helen Ang telah mengupas secara detail bahawa logo peliwat mempunyai unsur-unsur kristian .

Parti penipu agama pula nampaknya bersetuju sungguh-sungguh sehingga meleleh-leleh memuji logo tersebut. Mana pengkaji, penganalisa, pakar-pakar dan ilmuan mereka. Tak kan benda yang macam tu pun tak boleh nak kaji.

Kalah lah dengan blogger Helen Ang yang berjaya mengupas itu ini. Tahniah Helen. SUMBER


Tiada ulasan:

Catat Ulasan