Sabtu, 17 November 2012

Mahfuz Omar: Jangan Bayar AES Compound

Hari ini akhbar Suara Keadilan melabelkan kamera AES sebagai benda haram dan perlu diturunkan segera. Ini modal murahan pembangkang dalam menggagalkan usaha kerajaan untuk mendidik pengguna jalan raya dan mencegah kemalangan dan kematian.

Mahfuz menyarankan agar pengguna jalan raya yang ditangkap kesalahan mereka supaya tidak membayar kompaun tersebut.

Sekarang isunya bukan kamera tetapi usaha Mahfuz untuk menggagalkan projek kerajaan.

Wahai Mahfuz. gua nak tanya sama luuuuu..

Sekarang kerajaan Selangor galak untuk mengunci tayar kereta dan menyaman kereta atas kesalahan parking. Liwat bayar 5 minit dah kena saman. Kerajaan Pakatan sudah mengutip jutaan ringgit duit rakyat Selangor atas kesalahan parking, lambat bayar akan naik ke mahkamah.

Mahfuz perlu lihat benda ini, ia benar-benar menyusahkan rakyat dan golongan pekerja di Selangor. Dahulu masa mula-mula menang bukan main lagi , pakatan sanggup mansuh kan semua saman parking. Mereka kaum Dap yang mempunyai saman parking beribu ribu ringgit tersenyum riang Kerajaan Khalid Ibrahim membatalkan semua saman,

Kini Selangor lah yang paling banyak mengirim surat saman parking, Ada pemilik Honda cub di hulu banat di Perak pun dapat surat sama kerana kesalahan parking..

Mahfuz! Tokong lihat perkara ini, hapus kan saman parking di Selangor , Kedah dan Pulau Pinang. Jadi lah kerajaan berkebajikan , jangan jadi kerajaan zalim yang mencekik darah rakyat.