Jumaat, 9 November 2012

UMNO cawangan Pulau Juar menerima tanparan hebat.



Orang kuat UMNO Cawangan Pulau Juar Saudara Mohamad Jamil Omar merupakan ketua Cawangan Pulau Juar keluar Umno masuk Pas dengan penyerahan itu TERBUBAR lah sudah UMNO cawangan Pulau Juar dan Bulan mengambang penuh setiap hari di sana. kata Media Perak Pas.



Seronoknya Nizar Lambai....nak tanya Nizar sikit kenapa nak bertanding di Dun Changkat Jering (Bukit Gantang) kenapa tak pertahankan kerusi Dun Pasir Panjang dan Parlimen Bukit Gantang, kenapa sanggup turun pangkat? 

Dan betul kah kenyataan di atas mengenai ketua cawangan masuk Pas atau kelentong Pas Perak sahaja.. jangan macam tu laaa, tak baik...munapek kata Azhar Idrus.

6 ulasan:

  1. wahai unmo haram jadah puki emak hang laknat punya unmo kalau pkr pas dan dap semuanya tak betu tapi kalau hampa buat semua nya betul sebab itu orang kata unmo haram jadah

    BalasPadam
  2. hahaha..."haram jadah" dah jadi makanan harian si haram jadah > anon 9.07...hahaha...ko telan je lahhh ..

    BalasPadam
  3. yang depa duk fitnah menipu tu bukan haramjadah?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Semua dalam gambar dengan nizar tu aku kenal sangat, mereka bukan ketua UMNO, Ketua UMNO orang lain,menipu terang-terang macam bulan juga.

      Padam
  4. Semua dalam gambar tu aku kenal, ketua UMNO orang lain, bukan deme, penipu terang-terang macam bulan juga,sory ye, laporan mike tak betul.

    BalasPadam
  5. sepanjang penelitian saya kat mana2 blog yg saya singgah dan saya baca komen2nya..ternyata..tukang komen dari pihak PR..sangat tidak bermaruah..sejajar dgn 'boss'mereka..jenis yg tak masuk ajar..bukan kurang ajar tp tak masuk ajar...'kelakar' bahasa2 puak2 diaorng ni kAN???kesian emak bapak depa....mcm ni ka yg depa'angkat' diri mereka bagus dan terhandal??oh ya..,terhandal buat adegan ranjang aje ler..yg tukang sorak PAS nengok benda haram ..yg kaut untung dgn benda haram tu ,DAP..ler.

    BalasPadam