Langkau ke kandungan utama

Empat Laporan Polis Terhadap Anwar Ibrahim di IPD Taiping malam tadi



4  bekas bekas tentera yang membuat laporan di IPD Taiping malam tadi.
Empat laporan polis telah dibuat malam tadi di IPD Taiping bersabit dengan tindakan Dato Seri Anwar Ibrahim yang membuat laporan polis terhadap isu dakwat kekal di balai polis Damansara kelmarin.

Anwar juga telah menyeru pengikutnya supaya membuat laporan polis sebanyak mungkin mengenai isu dakwat  yang kononnya boleh hilang apabila dicuci.

https://www.youtube.com/watch?v=nhhwHIVcaVM

Tindakan Anwar membuat laporan kelmarin dilihat bercanggah dengan apa yang dicakapkan dalam perhimpunan Blackout 505. Dalam ceramah isu dakwat hampir tidak disebut dan bukan perkara utama dalam ucapan beliau.

Dakwat kekal adalah perkara minima, banyak lagi perkara besar yang beliau tak sebut dalam laporan beliau.

http://taipingmali.blogspot.com/2013/05/dakwat-kekal-pembangkang-tutup-malu.html

Ulasan

  1. Buatlah laporan polis sebanyak mana terhadap Anwar kerana tiada tindakan akan diambil sebab Najib takut nak ambil tindakan. Kalau rakyat biasa, dengan satu laporan saja terus diberkas macam Papagomo.Double-standard.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setuju! Najib nih ikut arahan rosmah jak... penakot nak mampos!

      Padam
    2. Betul tu..entah ilmu apa dia pakai..kes saman banyak dia menang sampai dia berani ugut wartawan u ulang i saman..Papa gomopun tak berani nak keluarkan video liwat mahasiswa,

      Padam
    3. apahal plak najib yag kena setle? di Malaysia ni hanya najib je ke kena buat kerja? cakap senang la...

      Padam
  2. Macamana nak ambil tindakan kat anwar, kan ke najib dah ada perjanjian sulit dengan anwar. kalau berani dedahkanlah butir perjanjian tersebut. najib akan terus tunduk pada anwar, sebagaimana dia tunduk kat cina. najib sebenarnya dah melukai hati banyak orang melayu. saya, keluarga dan rakan-rakan undi bn pada pru13 bukan kerana najib, tetapi kerana kami sayangkan UMNO. najib kena sedar itu..

    BalasPadam
  3. ANWAR AGAK BEGITU DESPRATE. YG DPT MENYELAMTKANYA IALAH SATU "SPRING" PANGILAH APA2 PUN. RUSUHAN BESAR2AN, SEPERTI DI EGYPT, MENGKUCAR KACIRKAN MALAYSIA SEDAHSYAT2NYA DGN PERGADUHAN KAUM ADALAH SATU2 STATEGI PENYELAMAT BAGI BELIAU. TIDAK ADA ORG DIDUNIA INI SANEH BELIAU DIDLM DUNIA INI...YG BERKESANGGUPAN BEGITU BURUK HILANG SEGALA HARGA DIRI. MASYARAKAT DUNIA SEDANG MENONTON KELUCUAN BELIAU. TERINGAT SAYA POMPEY THE MAD EMPEROR OF ROME (KALAU TAK SILAP)

    BalasPadam
  4. Kena faham... kalau tangkap Si Nuar ni..itulah yang sangat sangat dia nantikan..kena tangkap sure meletus springgggggnya..orang biasa kena tangkap tiada impak..si Nuar kalau kena Uncle SAM sat je mengadap Abg Ajib..mau macam tu ke? kita guna cara yang buat jiwa dia tertekan sebab dalam hati si Nuar "bila lah polis nak tangkap aku ni..plan A tak jalan Plan B kena mainkan emosi PDRM ...hai bilalah depa nak tangkap aku ni..depa buat dek aje.."..camtulah kira bicara Si Nuar...

    BalasPadam
    Balasan
    1. setuju sangat2...kekadang kita kena main perang psikologi... nuar tu licik orangnya... sudah pasti kekacauan akan lebih teruk jika tindakan tergesa-gesa diambil...amerika n jahudi sedang menunggu peluang bro...

      Padam
    2. ye betul .... saya setuju ... memang itulah yang mamat psycho tu nak .... di tangkap polis supaya boleh tersembul segala-gala yang urat-urat spring dia tu. Biarkan je dia terus meroyan sorang-sorang kat jalan raya tu ... lantak kan je dia kat tepi jalan ... esok lusa ke tahun depan ke ... pandai lah kak jijah nak anta dia kat mana-mana yang sesuai

      Padam
  5. Semoga dengan laporan polis ini, Polis akan bertindak pantas. Jangan tunggu sampai setahun baru hendak mulakan siasatan.

    BalasPadam
  6. Zahid tahu perjanjian sulit Anwar-Najib sebab tu awal-awal lagi dia cakap dia tak akan campur tangan dalam urusan polis..supaya tindakan boleh dikenakan juga kepada Anwar.

    BalasPadam
  7. rakyat malaysia harus buat laporan polis sebanyak muking terhadap Anuar ibrahim kita akan lihat Anuar macam mana pula.

    BalasPadam
  8. Tangkap sekutu2 Anwar. .kesemuanya. .supaya tiada lagi tempat bergantung. .baru Anwar lemah

    BalasPadam
  9. Tak mungkin KDN di bawah pimpinan menteri baru ni akan ambil tindakan ke atas Anwar Ibrahim...menteri ni kan anak emas ANUwar dulu...PM kalau takut sgt lebih baik jgn jadi PM lagi...duduk di rumah sj jaga bini.

    BalasPadam
  10. Najib gagal dlm misi dan visi nya dn patutle serah kan jwatan PM tue pd muhiddin Yassin. Prestasi PRU nya lebih teruk dr Pak Lah, org cina semua tolak pimpinan Najib, belum terjadi dlm sejarah PRU di Malaysia, sendiri mau ingat.....

    BalasPadam
  11. BABI ANU AWAR TAK PERLU DITANGKAP, DIA DAH TUA DAH NAK MAMPUS DAH

    TUNGGU JEE DIA REBAH SENDIRI, MASA TU DIA SEDAR DIA SAPE

    BABI TETAP BABI , TINDAKAN MEMBABI BUTA DAN GILA BABI

    BalasPadam
  12. Hang yang babi.....

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Perihal Elaun Keraian Kakitangan Kerajaan

ELAUN KERAIAN
BAGI pegawai-pegawai kerajaan gred 43 ke atas, mereka di peruntukkan dengan elaun keraian yang merupakan sebahagian daripada pendapatan mereka. Elaun minima RM400 sebulan di kecualikan daripada cukai pendapatan.

Imbuhan Tetap Keraian yang diberikan kepada pegawai dalam Kumpulan Pengurusan Tertinggi dan pegawai tertentu dalam Kumpulan Pengurusan dan Profesional merupakan elaun yang dibayar atas kadar tetap secara bulanan.

Tujuan pemberian Imbuhan Tetap Keraian adalah sebab jawatan dan tanggung jawab pegawai memerlukan mereka meraikan tetamu bagi mewujudkan suasana ramah mesra. -- FAQ SSM oleh JPA

Namun pada kebiasaannya, Imbuhan Tetap Keraian ini hanya digunakan untuk meraikan diri sendiri ataupun keluarga sendiri sahaja ataupun untuk membayar hutang-hutang peribadi sahaja.

Andai kata ada tetamu yang datang ke pejabat dan mereka di jamu, itu adalah dari perbelanjaan pejabat. Malahan ada pejabat yang membayar makan minum tetamu yang diraikan di hotel/restoran menggunak…

#SIAPA_ARAH_BUNUH_ALTANTUYA?

(By: Ariff Ahmad)
Walaupun Kerajaan Australia telah bersetuju untuk membenar Sirul dibawa pulang ke Malaysia tetapi reaksi Mahathir terhadap isu tersebut adalah seperti dia tidak berminat untuk membenarkan Sirul Azhar pulang ke Malaysia (sila rujuk FAKTA 1).  
Mengapa Mahathir tidak berapa bersetuju dengan cadangan tersebut. Untuk memahaminya, maka kita perlu rujuk kepada sejarah pembelian kapal selam tersebut.
Mengikut siasatan saya, Rancangan untuk membeli kapal selam telah mula dibahas di Parlimen seawal tahun 1993 lagi (sila rujuk pada beberapa SCREENSHOT HANSARD dibawah). Persoalannya ialah, jika Mahathir sebagai Perdana Menteri merangkap Menteri Kewangan berkata dia tidak tahu tentang rancangan hendak membeli KAPAL SELAM, jadi apa yang Mahathir buat semasa isu tersebut dibahas di Parlimen. DIA TIDUR AGAKNYA  
Ini adalah fakta-fakta tentang siapa yang terlibat didalam pembelian kapal selam Scorpene
👉1) Yang mencadangkan pembelian kapal selam ialah
a) Mokhzani Mahathir dan 
b) Ibrahim M…

APA SEBENARNYA TUN MAHATHIR MAHU?

TS Zeti dan Tun Daim telah mengakui ekonomi negara kekal kukuh dan rezab simpanan negara mempunyai rm436 billion, tertinggi dalam sejarah negara!
Terbaru Tun Mahathir telah membuat kenyataan yang mana 1MDB ...penubuhan siasatan diRaja ( RCI ) tidak perlu kerana tiada bukti kukuh untuk disabitkan kesalahan pada Najib.
Kini semuanya sudah nyata dan jelas..100% sebelum ini isu2 tersebut telah di politikkan kerana ada sesuatu yang tersembunyi hanya Najib dan Mahathir sahaja yang mengetahui.
Dulu Mahathir kata Najib dan kerajaan BN perlu ditumbangkan untuk menyelamatkan negara dari MUFLIS  dan juga tak mahu aset2 negara dijual ke negara luar. 
Malah dengan konsisten mengatakan Najib penyamun dan pencuri harta rakyat serta mengayakan keluarga mereka.
Hanya 5 hari sahaja Mahathir dapat kuasa..segalanya sudah terjawab hanya dengan kenyataan Zeti dan Daim sahaja.
Adakah Mahathir jujur dengan perjuangan agama bangsa dan negara?
Dalam sejarah satu permainan politik yang amat kotor...fitnah, pembohongan…