Selasa, 13 Ogos 2013

Abby yang Bingai

Mahadi Mahbol wrote:

Bagi Makan dan Simpan 2600 penjenayah EO Dan ISA Sehari Baru RM 52,000.00 . Hilang pendapatan negara bila Rakyat jadi takut berapa billion yang hilang . Bodoh abby abadi dan ramai lagi manusia bangang yang anti ISA .
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

3 ulasan:

  1. cerita pasal azeez rahim ni memang banyak dah diperkatakan , kes dia sakau duit memang banyak , harap SPRM siasat pasal kes DBKL bagi diskaun RM26 juta tu, mana duit diskaun ? Dengar kata azeez pun terlibat .... macam ni ke Pengerusi Tabung Haji !! Azeez wajib turun , aku memang tak puas hati bila isu ni jadi sejuk . Azeez tak boleh beli semua orang dengan duit laaa

    BalasPadam
  2. Mak Datok.. RM18,980,000 setahun nak bagi makan penjenayah saja. Aku kira elok jugak dilepaskan, biar cari makan sendiri.

    Aku rasa penjenayah ni bukan nak kacau orang awam sangat. Nak gaduh pun sesama dema saja, rebut kawasan, rebut bisnes. Bisnes dema pun high-class, judi, pelacuran, dadah, barang tiruan.

    Apa jadi kalau rumah urut ditutup? Pelacuran ditutup? Tak ke bahaya bagi manusia2 seperti Abby, nenek, mak, isteri, adik dan anak kita?

    Apa jadi kalau dadah makin susah dibeli? Idak ke harga naik? Boleh bayang apa akan jadi?

    Aku percaya yang lebih bahaya kat Malaysia ni ialah ahli2 politk yang asyik dok kelentong, tipu dan kencing rakyat tak habis2. Apa salahnya kalau sekali dua penjenayah2 ni lepaskan geram kat dema ni.

    Banyak lagi kalau aku nak cerita, tapi... fikir2kan lah sendiri dulu...

    BalasPadam
  3. Pembangkang ngan ngo memekak suruh mansuh kerajaan pun mansuh. Skang ni ada tak dikalangan mana2 rakyat malaysia yang nak jadi ketua untuk minta kembalikan yang telah dimansuh. Kita tengok langit tinggi ke rendah.

    BalasPadam