Khamis, 8 Ogos 2013

Alan Tang cari gaduh dengan orang Melayu

Nak dikatakan tak faham silang budaya tak masuk akal kerana dia anak kelahiran Malaysia.

Nak kata apa lagi selain dari perkataan kurang ajar. Kad ucapan hari raya khas ditujukan kepada all muslim mengajak orang malayu beragama Islam untuk menikmati lemang dan ketupat bersama kepala babi panggang.

Biadap sungguh sehingga kad secara maya itu ditujukan kepada menteri SKMM Dato Seri Sabry Check .

Jom viralkan dan desak PDRM segera menangkap haram jadis ini. Nampaknya kad tersebut sengaja mengajak orang melayu dan cina bergaduh.

http://t.co/L4c5LjUZAW

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

6 ulasan:

  1. Selamat menyambut idul fitri... Dala Al Quran jelas menyatakan di 2 ayat yg umat yahudi telah melanggar syariat sabti yakni hari sabtu tidak dibenarkan mencari ikan. Tetapi segolongan yahudi ini engkar, maka balasannya yahudi ini disumpah menjadi monyet, babi dan segolongan lg kekal menyembah syaitan thogut. Jadi, cinabeng ni mmg berperangai yahudi sbb babi a.k.a yahudi jd babi ni makanannya... Hukumnya, cina makan babi ni dah mmg pemakan yahudi, perangai dah tentunya mcm yahudi - tak kan redha dgn kita org islam ni..mWallahualam..

    BalasPadam
  2. Entahlah, Islam dan Melayu kerap dihentam oleh Kaum extremist Cina dan India, apa yang kerajaan buat, bila huru-hara baru yang buat undang-undang dan tangkapan. Apa Melayu buat kepada mereka kalau nak salah kerajaan janganlah membabitkan semua orang melayu. INi bukan kesederhanaan dah, ini tunduk namanya.

    BalasPadam
  3. Aku rasa bangsa cina kat Malaysia ni memang nak cari masalah dengan orang MELAYU. Kalau itu yang mereka mahu.......

    BalasPadam
  4. tak lama dulu ada sebuah parti mengaku mereka mampu mentarbiyahkan gologan sebegini. apa sudah jadi?

    BalasPadam
  5. jumpa dia tembak sampai mati..babi punya orang..tak ada kerja lain..MCA & DAPIGS mmg tak tahu jaga CINA

    BalasPadam
  6. Tangkap lepas tangkap lepas tangkap lepas tangkap lepas kena pada orang Melayu kenapa di cari sampai lubang cacing.Ini kah kerajaan yang menjaga kepentiang Melayu Islam?

    BalasPadam