Sabtu, 21 Disember 2013

Rafizi Lembu takut sama Samseng Dap

Dahulu sewaktu Pembangkang mula menawan Selangor, wujud ramai Raja-Raja Pasir ciptaan mereka dan isu Pasir di Selangor digali melampau-lampau sehingga menyebabkan kerosakan besar kepada negeri tersebut.

Cukai Pintu yang dijanjikan dalam manipesto mereka akan turun jika mereka memerintah telah terbalik dan naik mendapat 10 ke 25 % dan terus naik tahun ini.

Janji PKR konon pelaburan dari Arab, German dan lain-lain akan melabur berbilion ringgit tetapi sampai sekarang satu MOU pun tidak ditandatangani. Nak tuduh RTM dan TV3 tak siar, tak boleh sebab Selangor TV ada (guna youtube belanja 15 juta setahun) pun tak tunjuk juga.

Hairan kenapa Si Lembu tak berani dedahkan skandel pasir dan skandel yang menyebabkan TBH mampuih terjun bangunan SPRM.

Terkini Lembu telah terima cabaran Ghani Patael agar beliau pergi ke negara-negara luar untuk menyemak akaun Ghani yang kononnya menerima suapan dalam isu Batu Puteh.

Si Lembu ni mana tahu isu Batu Puteh sebab masa kes mula masuk IJC dia masih bermain layang-layang lagi. Yang tahu isu tersebut ialah boss dia tetapi kerana Abng Nod dah duduk sebelah sana dia pun buat-buat bodohlah.

Wahai Rafizi Lembu! Elok lah hang pi siasat kerajaan LGE yang bagi projek kepada konco secara rundingan terus. Dulu dok sibuk kutuk kerajaan BN pasai bagi tender secara runding terus, Dap cakap semua projek di Penang mesti dibuat tender terbuka tetapi apa jadi?

Pergi lah siasat wahai lembu!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.