Isnin, 30 April 2018

Peserta Ceramah Muhyiddin Boleh Kira Dengan Jari Hambar!



Itulah gambaran terhadap situasi ceramah gabungan PKR yang berlangsung di Nyalas semalam dengan kehadiran hanya kurang 200 orang. 

Muhyiddin juga gagal jadi faktor penarik untuk orang hadir ke ceramah berkenaan. Bukan hanya ketika Presiden PPBM itu berucap, sebelum ceramah itu berlangsung juga penganjur beberapa kali berteriak kepada orang ramai untuk penuhkan tempat duduk yang kosong. 

Lagi sedih, kononnya Muhyiddin dikatakan akan bergandingan dengan Shamsul Iskandar Mohd Akin, tetapi di saat-saat akhir Muhyiddin ditipu oleh Naib Presiden PKR itu yang sampai ke sudah tidak muncul. 

Apakah ini tanda-tanda orang PKR tak ngam dengan orang PPBM ke? Seperti biasa dalam ceramah, Muhyiddin terus menggunakan taktik lapuk dengan menyerang Najib Razak dan isteri, Rosmah Mansor malah turut membangkitkan soal (GST), pengurangan subsidi dan biasiswa serta bekalan ubat yang kononnya berkurangan di hospital. 

Seolah-olah sudah kehabisan idea lain di pentas ceramah dan dalam masa sama juga Muhyiddin turut berjanji dengan peserta yang hadir, kononnya,pembangkang akan meneruskan BR1M jika menang dalam PRU14 nanti. 

Waktu ni bolehlah bercakap pumpang-pumpang kan. Kalau menang belum tentu lagi mereka laksanakan. Macam biasalah, ‘sembang besar’! #PakatanProDAP #TsunamiPHFitnah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Alkisah sebuah kereta Volvo S90