Selasa, 19 Februari 2019

SEBAB UTAMA RAKYAT MENOLAK PH WARGA SEMENYIH WAJIB TAHU

Pengundi Semenyih perlu menolak calon PH

1 ) Isu PH mansuhkan elaun Petani ,Nelayan dan Pekebun Kecil itu jelas 100% Rakyat menolak PH.

2 ) Isu PH mansuhkan BR1M ganti BSH dapat sikit , mansuhkan BSH untuk orang bujang itu jelas 100% Rakyat menolak PH.

3 ) Isu PH menangani masalah Agama Islam dan perkara yang berkaitan orang melayu tidak memuaskan hati orang melayu kerana campur tangan D4P itu jelas 100% orang melayu menolak PH.

4 ) Isu janji 100 hari Manepestomato bukan janji kitab suci malah PM beri kenyataan "menunaikan janji manepesto akan merugikan kerajaan" rakyat terus ditipu dikencing hancing itu pun jelas 100% rakyat menolak PH.

5 ) Isu Kos Perubatan dan Pendidikan sudah berbeza lebih mahal dengan keadaan ekonomi yang merundum ringgit jatuh teruk dan sikap PH yang angkuh tidak mesra rakyat itu jelas 100% rakyat menolak PH.

6 ) Isu harga sawit jatuh teruk Pekebun peladang sawit mengalami kerugiaan besar begitu juga harga getah itu jelas 100% rakyat menolak PH

7 ) Isu janji PH mansuhkan bayaran PTPTN kepada Pelajar itu pun cukup2 mengecewakan dan sangat jelas 100% rakyat menolak PH.

8 ) Isu Harga Petrol PH jadi kerajaan esok harga Petrol RM1.50 seliter dah terang PH mengencing itu jelas 100% rakyat menolak PH

9 ) Isu janji Mahathir pada Teksi jika PH menang tiada lagi Grab hanya dapat kencing itu jelas 100% pembawa teksi menolak PH.

10) Isu AES dulu PH kecam habis habisan sekrang PH pula yang menambahkan jumlah unit AES di lebuh raya itu jelas 100% rakyat menolak PH.

11) Isu tarif bil air rakyat harus kasihan kan kerajaan dan saman JPJ "i dont care" tiada discount itu jelas 100% rakyat menolak PH.

12) Isu guan eng meluluskan dana untuk sekolah persendirian sjkc tanpa kelulusan Parlimen guan eng guna duit kerjaan macam duit mak bapak dia yang punya itu jelas 100% rakyat menolak PH. 

13) Isu bantuan kebajikan kepada ibu tunggal dan warga emas permohonan semula yang amat susah diluluskan pilih bulu, BN dulu RM350 PH RM200 kebawah itu jelas 100% Rakyat menolak PH.

14) Isu GLC hanya dimonopoli oleh D4P dan kroni menambahkan lagi kemarahan rakyat pada PH itu jelas 100% rakyat menolak PH 

15) Isu kematian Adib memberikan kesan yang buruk 
kepada PH itu jelas rakyat menolak PH.

16 ) Isu gaji minimum RM1,500 PH tak tunaikan itu jelas 100% rakyat menolak PH

17) Isu Yb D4P tidak bersetuju islam agama rasmi negara itu sudah terang2 dan jelas 100% rakyat menolak PH

Dan banyak lagi perkara lain yang kerajaan Pakatan Harapan tidak ambil peduli masalah rakyat 

Rakyat lebih GEMBIRA PH tumbang!

Kepada penyokong dan pengundi ph yang masih tegar mungkin kamu bukan dari golongan rakyat yang disenaraikan dalam salinan ini jika kamu masih bersama PH fikir2 lah nasib orang lain rakyat marHen bawahan yang telah memberi undi pada PH pada PRU14 sedang menderita akibat kebodohan kamu.

#AyuhBangkitMelayuBumiPutra 
#TolakPHancing