Rabu, 7 Oktober 2009

NIZAR KUDIK: ANWAR HARTAWAN DAN BILIONWAN II


Isu Anwar mempunyai wang yang terlalu banyak telah menarik perhatian pelbagai pihak kecuali Pas dan Dap saja. Mereka pun tahu, tapi buat pekak saja lah, maklumlah sudah jadi rakan seperjuangan. Andai Anwar masih dalam Umno. siaplah dalam PRK N31 Anwar akan jadi bahan cacian dalam facebook pemuda pas Segamat khusunya.

Pemuda Umno dengan berani telah melangkah ke hadapan dengan membuat laporan polis terhadap dedahan ini yang mendakwa Anwar menyimpan wang lebih 3 billion diluar negara.

Ahli MT Umno juga telah utarakan kes ini dalam akhbar semalam dan ditambah lagi isu Bon PNB 19 Billion yang menjadi tanda tanya, siapa disebalik tabir sehinggakan Ahmad Zukni Johari didapati bersalah dalam kes ini.

Harap-haraplah orang yang begitu mewah membelanjakan wang dalam PRK P44 dan lain-lain PRK akan terjawab. Adakah wang datang dari vodafone dan facebook atau gmail atau dari luar ataupun wang yang diseleweng sepanjang kerjayanya dalam kerajaan dahulu.

Kes bawa kepala lembu ke SUK Selangor dibuat dengan cepat dan diharap laporan Pemuda Umno Malaysia akan juga diambil tindakan secepat mungkin.

sekian