Khamis, 18 Februari 2010

MENIKAH KAT SIAM?

 

IMG_3701

ISH ISH ISH BETUI KAAAA???

6 ulasan:

  1. Nasib baik dia kawen jugak...Kalau tak cian kat Kak Wan.

    Dengar cite, Pak Mertua siap angkat senapang nak tembak, sib baik lah ade Pak Lah, dah dua kali DSAI terhutang nyawa....

    BalasPadam
  2. Hahahaha.... Itu kena tanya Wan Azizah ... Nanti dia boleh criter bagaimana perasaan arwah bapanya, Dato' Wan Ismail Kemaman, pada waktu itu....

    BalasPadam
  3. Salam Ziarah TM.
    SL pun pernah dengar citer ni. Hai rekod bagus lah penggalak "TAULADAN MELALUI PERBUATAN" a.k.a "Kemimpinan Melalui Tauladan"

    BalasPadam
  4. Dia tu macam tak ada keluarga. Dia suker tangkap muat ajer. Dah memang perangai dia macam tu. Nak kahwin di Malaysia tak suker ... kahwin di Siam senang .. tak payah ada wali .. ha ha .. Walikan Tokong SIAM ..

    BalasPadam
  5. kalau kahwin siam, balik kena register.

    agak-agak depa register tak...cuba check?

    BalasPadam
  6. Patut la ketua penerangan pemuda pas kelantan tu pun nikah kat siam walaupun kata dah nikah kat subang.. ikut penasihat PR.. elok la.. dua2 lingkup...

    BalasPadam