Selasa, 1 Mac 2011

Pas kantoi lagi dalam cubaan menipu rakyat.

Pas Merlimau sebenarnya ketandusan kepimpinan, Ahli Pas yang ramai hanyalah mereka yang hanya pandai bersabung ayam, dan bermain pakau. Mereka ini akan pakai kopiah hijau bila diseru untuk membuat rusuhan dan demonstrasi seperti yang berlaku di Bukit Katil Melaka beberapa bulan dulu dalam isu Tadika Pasti.

Oleh itu dalam PRK Merlimau Pas tercari-cari siapakah  calon yang sesuai dan akhirnya tanpa banyak selidik mereka telah memilih seorang penipu yang munafik dan seorang yang makan tanggung keringat isteri sahaja.

Maka tersembullah nama Yuhaizat si malaun ini. kaki kencing, kaki ponteng dan kaki curi tulang masa kerja. Saudara sendiri pun sanggup dikencingnya, Calon ini juga tidak mendapat restu ibu yang melahirkan dan menyusukan nya.

Apa tidaknya perbuatan beliau menjadi Calon pembangkang tidak dipersetujui oleh ibunya, sudah tentu anak ini boleh dilabelkan sebagai anak derhaka atau senang cakaplah anak kapir.

Satu perkara lagi, Pas telah melaungkan untuk mencari anak tempatan, rupa-rupanya hasil semakan daftar pemilih ternyata Yuhaizat bukan anak tempatan dan bukan pengundi DUN Merlimau, Oleh itu jika dia menang dia akan jadi sama seperti Nizar Jamaludin sahaja yang turun kawasan pada hari Jumaat dan Ahad sahaja, Itu pun jika ada dengar kenduri kahwin. Kenapa? Kerana nak minta tuan rumah jemput dia hadir , bila hadir dia pula minta dari tuan rumah nak berceramah politik. Celaka punya Pas.

Stu lagi, Yuhaizat kata dia ada Diploma pengajian Tasauf, betiu kaa atau kelentong juga,,,,,???