Isnin, 25 April 2011

DAP semakin ganas

Lim Kit Siang seperti pembunuh yang mabuk darah di Sarawak selepas berjaya memenangi 12 kerusi Dun 16 April lalu.

Usaha DAP untuk bergabung dengan SNAP adalah ancaman terbaru Lim kepada BN Sarawak.

Setelah melihat kegagalan besar PKR, LKS sanggup mengkhianati dan bye bye kepada PKR. Ini adalah sifat semula jadi LKS yang hanya mengejar untung semata-mata.

Bumiputera Sarawak, Pas dan PKR di Sarawak dan Semenanjung hendaklah melihat dan mengkaji kedudukan mereka bersama parti yang tamak dan rakus ini.

Tamak dan rakus untuk kuasa memerintah Malaysia. Jika cita-cita mereka berjaya, maka jahanamlah negara kita. Menangis air mata darah pun dah tak guna lagi.

Generasi hari ini perlu meliihat kembali sejarah negara bagaimana ganasnya mereka sewaktu peristiwa 13 Mei dan sewaktu Bintang 3 menguasai negara dalam darurat 1948.

DAP dan Komunis mempunyai struktur organisasi yang sama dimana jawatan Setiausaha adalah yang sangat berkuasa dan putih katanya maka putihlah segalanya. Siapa lagi kalau bukan LKS.

Kejayaan DAP di Sarawak adalah kerana sokongan moral yang kuat oleh pemimpin Melayu dalam PKR dan Pas. Mursyidul Am Pas yang uzur juga sanggup diheret oleh Dap untuk berkempen dalam kawasan Dap.

Malangnya, DAP langsung tidak menjengok atau sua muka dikawasan Melayu atau Native di pedalaman.

Kini setelah nampak peluang barulah LKS sibuk untuk masuk ke rural area. Sudahlah, jangan lah nak hipokrit. DAP hanya nak merampas hasil masyul bumi kenyalang untuk kantong mereka seperti mana yang dilakukan di Selangor.

Satu hal lagi, DAP dalam kempen di PRN Sarawak banyak menceritakan kejayaan mereka di Selangor dan Pulau Pinang. Pada hal ia hanya satu pembohongan semata-mata.

3 tahun memerintah dua negeri tersebut DAP hanya menghabiskan wang negeri sehingga deficit. Kantung YBK dan yayasan pun kering dibuat mereka.

Kematian TBH yang jelas menunjukkan kerakusan DAP dalam merompak hasil negeri. Kini isu kematian TBH semakin mendedahkan tembelang DAP.

Itu belum sentuh 11 bulan memerintah Perak dan Pembohongan Lim Kit Siang di Pulau Pinang.

Seruan TM ialah agar rakyat Sarawak terutama Native agar tidak mudah terpedaya dengan tipu muslihat DAP.

Terakhir ialah LKS tak teringinkah untuk mendesak Lee Kuan Yew untuk berundur dari politik. Kita sedia maklum LKY akan mempertahan kerusi Tanjung Pagar yang kuasai sejak 50 tahun lalu.

Kalau LKS berani dan lantang mendesak Taib Mahmud berundur, mengapa dia tidak mendesak mentornya berbuat demikian?

Berikut ialah petikan akhbar mengenai cita-cita DAP untuk menipu SNAP dan peribumi Sarawak.

Political parties DAP and Sarawak National Party (SNAP) should seriously consider a merger to accelerate the Iban and Dayak political awakening following the Sarawak election.

DAP adviser Lim Kit Siang said this was to avoid any multi-cornered contests in the next general election.

"In the 13th general election, we should avoid any multi-cornered contests as this would only benefit the Barisan Nasional.

"For this reason, I would even suggest that DAP and SNAP seriously consider a merger of the two political parties to accelerate the Iban/Dayak political awakening in the Sarawak election," he said in a statement yesterday.

The Ipoh Timor MP said Sarawak DAP could not rest on its laurels despite having won 12 seats in the state election and must be prepared for the upcoming general election.

He also said that DAP must eliminate the perception that it is a Chinese party.

"This is a perception that DAP must eliminate so that all Malaysians can accept and support us as a political movement committed to the betterment of the welfare of all Malaysians, regardless of race, religion or region," he said
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.