Jumaat, 13 April 2018

Ada pulak pembangkang kata saya ni lebih zalim daripada dulu.


Eh bila saya lebih zalim?

Siapa yang tangkap orang bawah OPS LALANG?

Najib ke?

Ke orang satu lagi tu?

Yang dah umur 93 tahun.

Beratus orang di ISA kan.

Tapi macam biasalah, bukan salah dia, salah polis, orang lain salah.

MEMALI pun salah Musa.

ANWAR pun salah polis.

Bukan salah dia.

Semua salah orang lain, bukan salah dia.

Logik akalnya, takde negara di dunia yang memilih orang 93 tahun sebagai ketua kerajaan.

Ada tak?

Takde.

Malaysia nak jadi pertama?

Tentu kita tak mahu.

Kita hendak the future of Malaysia.

The future Malaysia bukan dalam tangan orang 93 tahun tuan-tuan.

The future Malaysia adalah dengan Kerajaan yang ada hari ini. Insya-Allah.

Kita boleh buat!

Datuk Seri Najib Razak
Perdana Menteri Malaysia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Alkisah sebuah kereta Volvo S90