Ahad, 22 April 2018

Sampai Bila Nak Sisih Pantai Timur, Mahathir?


Tak tahulah apa masalah Tun Mahathir dan Pakatan. Ada saja yang mereka tak puas hati dengan pembangunan yang dilakukan di bawah DS Najib Razak terutamanya melibatkan pembangunan di Pantai Timur.

Lihat sahaja apa yang mereka fitnah mengenai ECRL. Kononnya ia hanya membazirkan wang malah turut memutarbelit fakta tentang pembinaannya. Apa yang sebenarnya mereka mahu? Tak buat pembangunan salah, buat pembangunan pun salah. Mahathir tu tak cukup-cukup lagi ke nak anaktirikan Pantai Timur dari dulu sampai sekarang?

Walhal, banyak kepentingan pembinaan ECRL buat negara. Menambah peluang pekerjaan, menambah nilai hartanah di kawasan terlibat, bakal meningkatkan KDNK negara dan banyak lagi. Agaknya Mahathir dan Pakatan sememangnya iri hati sebab DS Najib sentiasa pentingkan kebajikan rakyat? Iyalah, Mahathir dulu lebih pentingkan kroni sendiri. Sebab itulah sekarang ligat tabur fitnah untuk tutup kegagalan sendiri!

#PakatanProDAP

2 ulasan:

  1. Biasalah manusia tak pernah nak ngaku kesilapan. Sentiasa nak meletakkan dirinya setinggi ALLAH tak ada silap dan tak ada cacat cela kerjanya srmpurna malah dirasakan umurnya kekal abadi tak ingat kematian apatah lagi dosa mencerca dan memfitnah setiap hari.

    Sepatutnya umur setaraf fanar nak menyinsing ingat akhirat, inggat ALLAH dan ingat DOSA PAHALA ini tak memburukkan dan menjadi DAJJAL perpecahan umat ISLAM.

    Ingat dunia tak akan sentiasa menerima dan menyanjungi kita tiba masanya tubuh kita hancur dimamah bumi juga.

    BalasPadam
  2. Dorang takut bila pantai timur maju, ekonomi penduduk tempatan yang majoriti melayu meningkat naik sebab kat sana cina kurang..

    BalasPadam