Selasa, 5 Oktober 2010

DAP MEJILAT PUNGKOQ PAS DAN MENUBA PKR

PKR akhirnya menjadi biawak komodor (commodore lizard) yang ganas. Lidah bercabang-cabang bukan lagi bercabang dua macam biasa tetapi bercabang 10.

Biawak yang berbisa air liurnya dan sanggup membunuh sesama sendiri. Komander Komodo seperti Azmin juga menjadi ganas dan sanggup menyerang Tun Mahathir yang jatuh sakit di Australia.

Azmin dan Anwar Al-Jub sama sahaja. dua kali lima, lima kali dua. Dulu sanggup berhujan dan berpanas untuk Tun Mahathir tetapi kerana mengikut kepala 3/4 Anwar , Azmin sanggup melumurkan najis di mukanya. Najis yang berat iaitu najis mughallazah (babi dan anjing).

Azmin sanggup buat apa sahaja mengikut telunjuk dan arahan Al-Jub.Walhal Azmin yang mempunyai asas agama yang kuat tahu akan dosa terhadap perbuatannya.

Azmin tahu bahawa dalam Islam kita diajar untuk mendoakan orang sakit agar segera sembuh, tetapi Azmin sanggup mengutuk dan menghina Tun Mahathir yang sakit sikit sahaja di Australia demi politik sempit Al-Jub.

Hari ini sudah pecah tembelang biawak kommodor Azmin yang akan membunuh sesiapa sahaja yang cuba mengambil kedudukan dan tempat beliau. Zaib Ibrahim menjadi mangsa terbaru selepas Khalid Ibrahim. Nasib baiblah Khalid Samad berada dalam Pas, jika tidak dah lama Khalid Pasberg menjadi mangsa air liur Azmin.

Azmin sebenarnya seorang ahli politik yang tidak berapa cerdik. akal pendek sependek buah pelioor kerana gagal melihat dan membendung parti PKR yang semakin hancur. Azmin masih bermegah dengan kedudukan sama lah juga dengan Saifuddin Nasason. Cakap berdegar-degar ekor penuh najis.

Dap juga yang cerdik, bijak mengatur dan menyusun strategi politik perkauman mereka.

Di Pulau Pinang Kapirlah Lim Guan Eng sedang menyusun pengundi Dap untuk menguasai kawasan PKR. Kawasan yang dikuasai oleh Zahrain dan Malik Itik merupakan kawasan Melayu, sudah tentulah pengundi di kawasan tersebut akan mengundi calon-calon Melayu tanpa mengira parti pada PRU 13 nanti.

Sekarang Dap sudah mendaftar lebih daripada 5 ribu pengundi baru di kawasan tersebut dan pengundi itu ialah pengundi-pengundi yang sama tongkang, sama tarik lanca zaman dulu-dulu, sama kulit dengan kulit dengan Kapirlah Lim. Strategi disusun dengan senyap tanpa disedari oleh tongong dan bangap Pas dan Pkr.

Kenapa Dap berusaha secara senyap untuk menghapuskan PKR? Ini kerana Kapirlah melihat sokongan PKR lebih kuat daripada PAS.  Walaupun usia Pas sudah menjangkau 60 tahun berbanding PKR yang baru 12 tahun tetapi PAS hanya gah di kawasan Permatang Pasir sahaja sedangkan PKR lebih kuat dan lebih berpengaruh kerana ada Melayu, Cina dan India.

Dap juga melihat Melayu dan India dalam PKR adalah bersifat sementara, kerana mereka dengan mudah akan berpatah balik menyokong BN tetapi tidak kepada penyokong PAS.

Oleh itu kuasa PKR perlu dihapuskan dahulu kerana akan menjadi ancaman besar kepada DAP untuk terus mengekalkan kuasa di Pulau Pinang dan dalam masa yang sama DAP perlu mengampu PAS habis-habisan untuk terus menyokong DAP.

Untuk mengampu dan menjilat pungkoq Pas tak susah. Dap telah berjaya dalam ekperimen mereka dalam bulan puasa yang lalu. Kapirlah LGE terpaksa turun disetiap khairiah masjid untuk menyampaikan sendiri sumbangan more dan sumbangan hari raya walhal perkara tersebut boleh diwakilkan sahaja kepada Malik Itik, Saleh Man, Dr Mansur dan lain-lain. 

Lihat betapa bijaknya LGE dan betapa bangapnya PKR dan PAS.

Kapirlah LGE juga bijak memperbodohkan Melayu dengan melantik ramai orang Melayu tak tidak berkelayakan dalam pentadbiran negeri dan juga badan-badan lain dibawah kerajaan negeri.

DAP sengaja meletakkan melayu yang tidak berapa bijak dan tidak berapa cerdik. Kenapa? Kerana senang LGE nak buang mereka dan gantikan dengan geng yang sama-sama tarik lanca dengan alasan mereka lebih cerdik dan mampu membuat kerja.

Selepas isu pemberian dan bantuan dari duit judi kepada warga miskin, beberapa orang pegawai Melayu dalam kerajaan negeri akan diganti atas beberapa alasan yang logik dari pandangan LGE.

bersambung/....